استان کردستان میزبان گردهمایی روئسای انجمن صنفی و حرفه‌ای دفاتر خدمات مسافرتی سراسر کشور می‌شود سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: استان کردستان در روزهای ۱۵ و ۱۶ اسفندماه سال‌جاری برای اولین‌بار میزبان گردهمایی روسای انجمن صنفی وحرفه‌ای دفاتر خدمات مسافرتی سراسر کشور می‌شود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ […]

استان کردستان میزبان گردهمایی روئسای انجمن صنفی و حرفه‌ای دفاتر خدمات مسافرتی سراسر کشور می‌شود

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: استان کردستان در روزهای ۱۵ و ۱۶ اسفندماه سال‌جاری برای اولین‌بار میزبان گردهمایی روسای انجمن صنفی وحرفه‌ای دفاتر خدمات مسافرتی سراسر کشور می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ منصور مهرزاد روز شنبه ۱۳ اسفندماه ۱۴۰۱ در نشست با فعالان بخش خصوصی استان گفت: این همایش دو روزه با حضور روسای انجمن صنفی و حرفه‌ای دفاتر خدمات مسافرتی از سراسر کشور و با هدف آشنایی با نقاط قوت و توانمندی‌های استان‌ها و توسعه صنعت گردشگری، در سنندج برگزار می‌شود.
سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان اظهار کرد: برگزاری نشست با روسای انجمن‌های دفاتر استان‌ها، برگزاری نشست با مقامات استانی و نمایندگان مجلس در شورای اسلامی، بازدید از جاذبه‌های شهر سنندج و … از جمله برنامه‌های این گردهمایی خواهد بود.

او یادآور شد: امید است با هم‌افزایی، هم‌اندیشی و تبادل‌نظر میان فعالان این بخش ضمن شناسایی موانع و مشکلات بر سر راه رونق گردشگری استان، بتوانیم در راستای ارتقاء و توسعه این صنعت، ایجاد زیرساخت‌ها و جذب گردشگر قدم‌های مهمی برداریم.

کویستان عبدالحکیمی/کردستان