سرشبکه‌های بدحالی‌های دانش آموزان در حال شناسایی هستند کاظمی گفت: با پیگیری‌های انجام شده توسط دستگاه‌های امنیتی و برخورد با بعضی از عاملان، آمار بد حالی دانش آموزان رو به کاهش بوده است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران،حمیدرضا کاظمی در تشریح دومین نشست کارگروه ویژه حقیقت یاب بد حالی دانش آموزان از حضور […]

سرشبکه‌های بدحالی‌های دانش آموزان در حال شناسایی هستند

کاظمی گفت: با پیگیری‌های انجام شده توسط دستگاه‌های امنیتی و برخورد با بعضی از عاملان، آمار بد حالی دانش آموزان رو به کاهش بوده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران،حمیدرضا کاظمی در تشریح دومین نشست کارگروه ویژه حقیقت یاب بد حالی دانش آموزان از حضور مسئولانی از نیروی انتظامی، وزارت کشور، اطلاعات، آموزش و پرورش و بهداشت در این نشست خبر داد و گفت: این جلسه در پی دستور رئیس مجلس در نشست علنی امروز به ۴ کمیسیون تخصصی یعنی بهداشت و درمان، آموزش و تحقیقات، امور داخلی و شورا‌ها و امنیت ملی برای پیگیری جدی مسئله مسمومیت دانش آموزان در کشور و ارائه گزارش آن به مردم و صحن علنی برگزار شد.

وی ادامه داد: دستگاه‌های حاضر گزارشی را از آخرین وضعیت بررسی این موضوع و اقدامات انجام شده ارائه کردند و بر اساس این گزارشات، تعدادی ازعاملان این موضوع دستگیر شدند تا بتوان به صورت دقیق آمران و عاملان اصلی را شناسایی و به مردم معرفی کرد.

وی افزود: با پیگیری‌ها و اقدامات انجام شده توسط دستگاه‌های امنیتی و برخورد با بعضی از عاملان در برخی استان‌های کشور، آمار مسمومیت‌ها در کشور رو به کاهش بوده و این موضوع امیدوارکننده است.

وی با یادآوری اینکه بخش عمده‌ای از این اقدامات به منظور ایجاد رعب و وحشت در کشور بوده است، گفت: مردم باید بدانند دشمنان اقداماتی در سطح محدود انجام می‌دهند و به دنبال ایجاد رعب و وحشت در بین دانش آموزان و مدارس هستند که با تلاش دستگاه‌های امنیتی و انتظامی سرنخ‌هایی از مسببان و عاملان به دست آمده و پس از اتمام بررسی‌ها نتیجه نهایی را به مردم اعلام خواهیم کرد.