مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار و کالای شهرداری اصفهان گفت: رانندگان خودروهای باربری به منظور دریافت باربرگ و همچنین افزایش سهمیه سوخت نیازمند اخذ پروانه اشتغال یک ساله از سوی سازمان حمل و نقل بار و کالا هستند.به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، […]

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار و کالای شهرداری اصفهان گفت: رانندگان خودروهای باربری به منظور دریافت باربرگ و همچنین افزایش سهمیه سوخت نیازمند اخذ پروانه اشتغال یک ساله از سوی سازمان حمل و نقل بار و کالا هستند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، سید علی عبداللهی با اعلام این خبر گفت: پروانه اشتغال مجوزی است برای اشتغال در زمینه حمل بار توسط شخص حقیقی واجد شرایط که تحت پوشش یکی از شرکت‌ها و موسسات مجاز حمل و نقل بار درون شهری شهرداری اصفهان است.
او با اشاره به اینکه اعتبار این پروانه به مدت یک سال است خاطرنشان کرد: به همین منظور سازمان بار ۲۶ شرکت زیرمجموعه فعال در سطح شهر دارد که رانندگان می‌توانند با مراجعه به یکی از این شرکت‌ها، نسبت به ثبت نام در سامانه مدیریت مرکزی حمل و نقل درون شهری و حومه ای و همچنین سامانه حمل و نقل بار اقدام کنند.
عبداللهی با بیان اینکه آمار رانندگان ثبت نام شده در ۵ ماهه نخست امسال نسبت به سال گذشته روند افزایشی داشته است، گفت: پس از دریافت این پروانه مالکین و رانندگان می‌توانند با ثبت بارنامه در سامانه محل بار از سهمیه سوخت بیشتری بهره مند شوند.
به گفته او، همچنین برای دریافت مجوز تردد در محدوده طرح ترافیک و همچنین اشتغال در سطح شهر اصفهان داشتن این پروانه الزامی است.
مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار و ، تیدا ترابر صفاهان، اصفهان بار پارتاک، پاسارگاد گشت اصفهان، راه فرهنگ فرزانگان و دیگر شرکت‌هایی که به صورت مجاز در این زمینه فعالیت می‌کنند، مراجعه نمایند.