برگزاری هجدهمین نمایشگاه قرآن، عترت، حجاب و عفاف اصفهان هجدهمین نمایشگاه قرآن و عترت در تاریخ ۱۶ تا ۲۰ فروردین ماه سال ۱۴۰۲ همزمان با ایام ماه پرفیض رمضان در ساعت بازدید ۱۶ تا ۲۲ در محل برگزاری نمایشگاه بین‌المللی اصفهان برپا خواهد شد.در این رویداد نمایشگاهی، با هدف ترویج آگاهی معارف دینی و آموزه‌های […]

برگزاری هجدهمین نمایشگاه قرآن، عترت، حجاب و عفاف اصفهان

هجدهمین نمایشگاه قرآن و عترت در تاریخ ۱۶ تا ۲۰ فروردین ماه سال ۱۴۰۲ همزمان با ایام ماه پرفیض رمضان در ساعت بازدید ۱۶ تا ۲۲ در محل برگزاری نمایشگاه بین‌المللی اصفهان برپا خواهد شد.
در این رویداد نمایشگاهی، با هدف ترویج آگاهی معارف دینی و آموزه‌های قرآنی در میان اقشار مختلف شهروندان، از تمامی پتانسیل‌های فنی و اجرایی نمایشگاه اصفهان برای برگزاری هر چه با شکوه‌تر و جذب مخاطبان گسترده‌تر این نمایشگاه استفاده خواهد شد.
در راستای برگزاری هرچه قویتر نمایشگاه قرآن و عترت سال آینده، کلیه دستگاهها از جمله اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اوقاف و امور خیریه، مجمع خیرین، استانداری و … اعلام همکاری و حمایت نموده اند. گفتنی است امکان ثبت‌نام برای کلیه کانون‌های قرآنی، انتشارات کتاب‌های دینی و قرآنی، خبرگزاری‌ها، تولیدکنندگان و ارایه دهندگان محصولات فرهنگی و دینی از جمله نقاشی، خوشنویسی و حجاب و عفاف نیز در این رویداد فراهم می باشد.
متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت www.quranisf.ir اقدام به ثبت‌نام کنند.