رویکرد سازمان جهاد کشاورزی کردستان از زمان تصدی دکتر اسکندری ،نسبت به جامعه زنان روستایی ، رویکردی پویا و ویژه ای است به مناسبت روز جهانی زن روستایی مراسمی همزمان و بصورت وبیناری در سطح وزارت جهاد کشاورزی ،در سطح استان کردستان برگزار گردید. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ در این […]

رویکرد سازمان جهاد کشاورزی کردستان از زمان تصدی دکتر اسکندری ،نسبت به جامعه زنان روستایی ، رویکردی پویا و ویژه ای است

به مناسبت روز جهانی زن روستایی مراسمی همزمان و بصورت وبیناری در سطح وزارت جهاد کشاورزی ،در سطح استان کردستان برگزار گردید.


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ در این مراسم که در سالن جلسات جهاد کشاورزی با حضور پر شور زنان روستایی کار آفرین ، اعضای صندوق های اعتباری خرد زنان برگزار گردید
در این مراسم خانم زاله مدیر کل امور بانوان استانداری کردستان عنوان نمود : از زمان تصدی دکتر اسکندری، رویکرد سازمان جهاد کشاورزی کردستان نسبت به جامعه زنان روستایی و کار آفرین رویکردی ویژه و پویا است و این ظرفیت را برای فعالیت های مستمر و مناسب جامعه زن روستایی در بخش کشاورزی ایجاد کرده است .
زاله ادامه داد که : کردستان اولین استانی است که صندوق اعتباری تخصصی زن روستایی را ایجاد کرده و اعضای این صندوق ها با همت جهاد کشاورزی از تسهیلات مناسب استفاده و ایجاد شغل نموده اند .
مدیر کل امور بانوان ضمن تشکر از دکتر اسکندری رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان برای ایجاد بستر مناسب آموزش زن روستایی گفت :حمایت و آموزش مناسب و به موقع زنان روستایی در کردستان سبب افزایش اعتماد بنفس و در نتیجه تغییر رفتار و ایجاد الگو های رفتاری مناسب در بین زنان روستایی کردستان شده است و این خود نمونه ای بارز از پیشرفت زن روستایی در استقال مالی و اقتصادی است .
زاله تصریح کرد :سازمان جهاد کشاورزی کردستان در تبدیل ایده زنان روستایی کردستان به ثروت عملکرد مطلوبی دارد چرا که اولین کارخانه پوست گیری جو زنان روستایی در کردستان در حال تاسیس و افتتاح می باشد .

کویستان عبدالحکیمی