رادیو رژیم صهیونیستی از شکست عملیات ارتش این رژیم اشغالگر در شهر نابلس و ناتوانی آن در مقابل گروه مقاومت فلسطینی «عرین الاسود» خبر داد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، از پایگاه خبری «فلسطین نیوز»، رادیو رژیم صهیونیستی امروز (سه شنبه) جزئیاتی از شکست عملیات ارتش این رژیم اشغالگر در شهر نابلس را که […]

رادیو رژیم صهیونیستی از شکست عملیات ارتش این رژیم اشغالگر در شهر نابلس و ناتوانی آن در مقابل گروه مقاومت فلسطینی «عرین الاسود» خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، از پایگاه خبری «فلسطین نیوز»، رادیو رژیم صهیونیستی امروز (سه شنبه) جزئیاتی از شکست عملیات ارتش این رژیم اشغالگر در شهر نابلس را که چند روز پیش انجام شد، فاش و اعلام کرد که هدف این عملیات شکست خورده، فرماندهی گروه «عرین الاسود» بوده است.

به نوشته این منبع، عملیات یاد شده چند روز پیش در منطقه قدیمی شهر نابلس انجام شد که هدف آن دو جوان از گروه مقاومت فلسطینی «عرین الاسود» بود. این افراد در نزدیکی شهرک صهیونیست‌ نشین «شافی شومرون» اقدام به تیراندازی و کشتن «عیدو باروخ» یک نظامی صهیونیستی کرده بودند.

رادیو رژیم صهیونیستی اضافه کرد که یک نیروی ویژه مخفی پس از نفوذ به شهر نابلس سعی کرد، خانه‌ای را که دو عضو «عرین الاسود» در آن بودند، محاصره کند تا جایی که به خانه‌ای که در آن بودند، شلیک هم شد.

بر پایه گزارش منابع صهیونیست این دو عضو «عرین الاسود» قبل از اقدام نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی توانستند از محل عقب نشینی کرده و موجب شکست این عملیات شوند.

این رسانه اسرائیلی با اعتراف به ناتوانی ارتش این رژیم در دستگیری دو جوان عضو گروه عرین الاسود ادامه داد که ارتش رژیم صهیونیستی از دو ماه قبل روی این موضوع متمرکز بود و برای رسیدن به اهداف مورد نظر در جریان عملیات آن تلاش زیادی کرده است.

«عیدو باروخ» گروهبان صهیونیستی بود که اکتبر گذشته (مهر ماه) در اثر تیراندازی در نزدیکی شهرک صهیونیست‌نشین «شافی شومرون» به هلاکت رسید.

بر اساس اعلام ارتش رژیم اشغالگر فلسطین، باروخ و نظامیان دیگر مسئولیت امنیت و محافظت از هزاران شهرک نشین را عهده دار بودند که در یک راهپیمایی به مناسبت تعطیلات عید العرش شرکت کرده بودند.

فرد مهاجم از خودرویی که با سرعت بالا به سوی محل استقرار نیروهای تیپ گِوعاتی رژیم اشغالگر صهیونیستی حرکت می کرد، شلیک کرد که بر اثر آن باروخ مجروح شد و سپس به هلاکت رسید.

رادیو رژیم اسرائیل افزود که در هفته گذشته ۶ تیراندازی در حوالی نابلس انجام شده که همه آن‌ها به افراد گروه مقاومت فلسطینی عرین الاسود نسبت داده می‌شود.

گروه مبارز عرین الاسود که به تازگی و به دنبال تداوم تجاوز رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها اعلام وجود کرده است، طی هفته های گذشته با عملیات علیه نظامیان صهیونیست و همچنین شهرک‌نشینان تندرو، مقامات تل آویو را به ستوه آورده است