فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت دستگیری سارقان طی ۲۴ ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد.به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان اصفهان، سرهنگ”حسین بساطی”در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم […]

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت دستگیری سارقان طی ۲۴ ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان اصفهان، سرهنگ”حسین بساطی”در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز با محوریت شناسائی و دستگیری سارقان و کشف اموال مسروقه توسط مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان به اجرا در آمد.
وی افزود: مأموران این فرماندهی با تلاش های بی وقفه و انجام اقدامات هوشمندانه و تخصصی موفق شدند ۶ سارق موتور سیکلت را شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در عملیات هایی منسجم و هماهنگ آن ها را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به کشف۶دستگاه موتور سیکلت مسروقه از مخفیگاه متهمان تصریح کرد: سارقان که پس از مواجهه با ادله و مستندات کافی پلیس چاره ای جز بیان حقیقت نداشتند در تحقیقات اولیه به ۶ فقره سرقت موتور سیکلت در این شهرستان اعتراف کردند.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند بر اهمیت و ضرورت مشارکت و همکاری مردم با پلیس در برقراری نظم و امنیت تأکید و از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موراد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق تماس با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.