حال وزیر ورزش و جوانان وخیم است رئیس اورژانس کرمان اعلام کرد: در پی سقوط بالگرد حامل وزیر ورزش، متاسفانه حمید سجادی وزیر ورزش وضعیت مناسبی ندارد و حال وی وخیم ا‌ست. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، رئیس اورژانس کرمان گفت: در پی سقوط بالگرد حامل وزیر ورزش، متاسفانه حمید سجادی وزیر ورزش […]

حال وزیر ورزش و جوانان وخیم است

رئیس اورژانس کرمان اعلام کرد: در پی سقوط بالگرد حامل وزیر ورزش، متاسفانه حمید سجادی وزیر ورزش وضعیت مناسبی ندارد و حال وی وخیم ا‌ست.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، رئیس اورژانس کرمان گفت: در پی سقوط بالگرد حامل وزیر ورزش، متاسفانه حمید سجادی وزیر ورزش وضعیت مناسبی ندارد و حال وی وخیم ا‌ست.

با تایید خونریزی مغزی وزیر ورزش اعلام می‎شود وی با یک بالگرد در حال انتقال به کرمان است تا سریعا عمل جراحی و درمان تخصصی برای وی انجام شود.

از وضعیت سایر سرنشینان این بالگرد اطلاع دقیقی ندارم اما گزارشات اولیه حکایت از شکستگی دست و پای اکثر مدیران حاضر در این بالگرد دارد.

گفتنی است که پیش از این استانداری کرمان وضعیت وزیر ورزش در زمان انتقال به بیمارستان ثابت اعلام کرده بود و سجادی در حال مکالمه با اطرافیان بوده است و سجادی به بیمارستان شهید باهنر کرمان منتقل می شود.
در سی‌تی‌اسکن اولیه تشخیص خونریزی مغزی داده شده است اما وزیر تا زمان سوار شدن به آمبولانس وضعیت ثابتی داشته و در حال مکالمه با اطرافیان بوده است