معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اصفهان خبر داد :همزمان با برگزاری طرح نذر آب ۵ در روستای قورتان از توابع شهر ورزنه استان اصفهان،بانک امانات تجهیزات پزشکی در این روستا افتتاح گردید. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان ؛ ابراهیم عادل زاده با […]

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اصفهان خبر داد :همزمان با برگزاری طرح نذر آب ۵ در روستای قورتان از توابع شهر ورزنه استان اصفهان،بانک امانات تجهیزات پزشکی در این روستا افتتاح گردید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان ؛ ابراهیم عادل زاده با اعلام این خبر گفت: به همت داوطلبان و خیرین تعداد ۳ دستگاه تخت بیمارستانی و ۳ دستگاه ویلچر ، ۵ دستگاه کپسول اکسیژن و مانومتر ، یک دستگاه اکسیژن ساز ، ۴ دستگاه واکر و ۴ جفت عصا به ارزش بیش از ۷۰۰ میلیون ریال، به بانک امانات خانه هلال روستای قورتان اهدا گردید.

وی افزود: بانک امانات تجهیزات پزشکی که با هدف تامین نیاز بیماران در شعب جمعیت هلال احمر و خانه هلال افتتاح گردیده است ، تجهیزات پزشکی مورد نیاز را به صورت امانت در اختیار بیماران قرار می دهد .

عادل زاده گفت : مردم خیر و نیکوکار اصفهان می توانند با اهدای تجهیزات پزشکی به شعب جمعیت هلال احمر در این امر خدا پسندانه مشارکت نمایند .