جانشین فرمانده انتظامی استان از توقیف یک دستگاه کامیون حامل ۲۰ قبضه اسلحه شکاری و شورشی قاچاق در عملیات ضربتی ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سردار” محمدرضا هاشمی فر” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: در ادامه اقدامات مقابله ای […]

جانشین فرمانده انتظامی استان از توقیف یک دستگاه کامیون حامل ۲۰ قبضه اسلحه شکاری و شورشی قاچاق در عملیات ضربتی ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سردار” محمدرضا هاشمی فر” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: در ادامه اقدامات مقابله ای پلیس با قاچاقچیان و حاملان سلاح گرم ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشراف اطلاعاتی و رصد هوشمندانه خود از انتقال یک محموله سلاح به شهر اصفهان مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار ویژه قرار دادند.
وی افزود: در بررسی های تخصصی و دقیق صورت گرفته مشخص شد که فردی قرار است این محموله را از استان های غربی کشور به وسیله یک دستگاه کامیون به شهر اصفهان منتقل و در بین متقاضیان این سلاح ها توزیع کند که این خودرو در بدو ورود به شهر اصفهان شناسایی و طی یک عملیات ضربتی متوقف و راننده آن نیز دستگیر شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف ۲۰ قبضه اسلحه شکاری و شورشی در بازرسی از خودروی مذکور خبر داد و اظهار داشت: راننده خودرو پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد ه است.
سردار هاشمی فر با بیان اینکه توزیع این تعداد سلاح در شهر اصفهان قطعاً با نیت و هدف ایجاد نا امنی و برهم زدن آرامش جامعه و شهروندان صورت گرفته است به کسانی که در زمینه تهیه و توزیع و قاچاق سلاح فعالیت می کنند هشدار داد و گفت: پلیس به صورت مستمر و ۲۴ ساعته تحرکات مجرمان را رصد می کند و با هماهنگی و تعامل با دستگاه قضائی اقدامات مقابله ای خود را با قاچاقچیان سلاح انجام می دهد و اجازه عرض اندام را به آنان نخواهد داد.
این مقام انتظامی، بخشی از موفقیت های پلیس در برقراری و تامین امنیت جامعه را مرهون همکاری و همراهی مردم با خادمان خود در مجموعه انتظامی دانست و خاطر نشان کرد: از شهروندان می خواهیم در صورت اطلاع از قاچاق سلاح و هرگونه موارد مشکوک و امنیتی و تحرک افراد مجرم موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.