توزیع ۵۰۰ پرس غذای گرم نذری به مناسبت ایام تاسوعای حسینی ۵۰۰ پرس غذای گرم نذری به مناسبت ایام تاسوعای حسینی توسط رئیس کل گروه شرکت‌های ایثار و رئیس تعاونی‌های مسکن ایثارگران و رزمندگان استان کردستان (جامعه ایثارگران) توزیع وپخش شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ همزمان با مراسم تاسوعای حضرت […]

توزیع ۵۰۰ پرس غذای گرم نذری به مناسبت ایام تاسوعای حسینی

۵۰۰ پرس غذای گرم نذری به مناسبت ایام تاسوعای حسینی توسط رئیس کل گروه شرکت‌های ایثار و رئیس تعاونی‌های مسکن ایثارگران و رزمندگان استان کردستان (جامعه ایثارگران) توزیع وپخش شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ همزمان با مراسم تاسوعای حضرت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) ۵۰۰ پرس غذای گرم توسط مدیران گروه شرکت های ایثار در استان کردستان پخت و در بین عزاداران حسینیه مقدس سنندج و دیگر عزاداران توزیع شد.

دکتر محمد سجاد قلعه شاخانی، رئیس کل گروه شرکت‌های ایثار و رئیس تعاونی‌های مسکن ایثارگران و رزمندگان استان کردستان (جامعه ایثارگران) در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری سرور وسالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) گفت:مردم استان کردستان ارادت خاصی به اهل بیت و حضرت امام حسین (ع) دارند از لذا هر ساله در ماه محرم همزمان با سراسر کشور غرق در ماتم و عزای حسینی حال وهوای دیگری دارند.

دکتر محمد سجاد قلعه شاخانی با اشاره به جایگاه نذری در استان کردستان از دیرباز تا کنون گفت: هرساله در ماه محرم و ایام تاسوعا وعاشورای حسینی پخش نذری در میان عزاداران امام حسین (ع) از حال وهوای خاصی برخوردار است که مردم با ارادت به ساحت مقدس آن امام مظلوم آرزوهای خود را در قالب نذری و در حد توان خود که بیشتر با پخت غذا و… است را در بین عزاداران و عاشقان حضرت امام حسین توزیع و پخش می کنند.