سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس گفت:ایجاد انجمن‌های حرفه‌ای بخش خصوصی گردشگری در فارس یک ضرورت است. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس گفت: هر اقامتگاه بوم‌گردی دراستان فارس جاذبه جدید گردشگری است.ابراهیم بختیاری در جمع […]

سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس گفت:ایجاد انجمن‌های حرفه‌ای بخش خصوصی گردشگری در فارس یک ضرورت است.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس گفت: هر اقامتگاه بوم‌گردی دراستان فارس جاذبه جدید گردشگری است.
ابراهیم بختیاری در جمع فعالان و سرمایه‌گذاران اقامتگاه‌های بوم‌گردی استان فارس با اشاره به اینکه ایجاد انجمن‌های حرفه‌ای بخش خصوصی گردشگری در فارس یک ضرورت است، بیان کرد: فعالیت این تشکل‌ها ضمن ایجاد یک جایگاه حقوقی، مطالبه‌گری برای منافع تشکل‌ها را نیز به دنبال خواهد داشت.
سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس افزود:تشکل‌ها و انجمن‌های حرفه‌ای گردشگری بازوان توانمند برای اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس محسوب می‌شوند.
بختیاری با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۷۵ اقامتگاه بوم‌گردی در این استان فعال است، تصریح کرد: استان فارس ازنظر کمی و تعداد اقامتگاه‌های بوم‌گردی در کشور رتبه ششم را دارد.
او ارتقای سطح کیفی خدمات در اقامتگاه‌های بوم‌گردی را ضروری دانست و خدماتی را که در اقامتگاه‌های بوم‌گردی استان فارس ارائه می‌شود را مثبت ارزیابی کرد.
بختیاری در ادامه بابیان اینکه هر اقامتگاه بوم‌گردی درواقع یک جاذبه جدید گردشگری محسوب می‌شود، گفت: هم‌اکنون تنوع گردشگری در بوم گردی‌هاست، چراکه ذائقه و سلیقه گردشگران حرفه‌ای در دنیا تغییر کرده است و این نوع گردشگران به دنبال تنوع هستند.
او در ادامه بر ضرورت تولید محتوا و تبلیغات در حوزه‌های مختلف خدمات گردشگری به‌ویژه اقامتگاه‌های بوم‌گردی تأکید کرد.