تاکید بر لزوم پیوست رسانه ای تاثیرگذار از اغتشاشات/فراجا اجازه نخواهد داد کسی مورد ظلم واقع شود/امیدواریم مردم فریب احزاب مرده را نخورند جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با تاکید بر لزوم پیوست رسانه ای تاثیرگذار از اغتشاشات گفت: تعامل با افراد ذی نفوذ در محلات و شوراها می تواند اقناع سازی لازم را انجام […]

تاکید بر لزوم پیوست رسانه ای تاثیرگذار از اغتشاشات/فراجا اجازه نخواهد داد کسی مورد ظلم واقع شود/امیدواریم مردم فریب احزاب مرده را نخورند

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با تاکید بر لزوم پیوست رسانه ای تاثیرگذار از اغتشاشات گفت: تعامل با افراد ذی نفوذ در محلات و شوراها می تواند اقناع سازی لازم را انجام دهد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ سردار “قاسم رضایی” در قرارگاه انتظامی امام علی (ع) که با حضور اعضاء شورای تامین استان کردستان در محل ستاد این استان برگزار شد ، اظهار داشت: خدا را شاکریم که توفیق شد ما در این استان که به مجاهدان خاموش ، انصار و استانی که بوی شهدا و رهبری را که با حضور خود جان تازه ای به این منطقه دمیدند حضور پیدا کنیم.
وی افزود: ما مدیون شهدا از ابتدای انقلاب تا امروز هستیم و این استان نفس شهیدانی همچون کاظمی، صیاد شیرازی که این درخت تنومند را آبیاری کرده اند هستیم و اعلام می کنیم این درخت با بادهایی که گه گداری می وزد تکان نخواهد خورد.

سردار رضایی با تبریک ماه ربیع الاول و آرزوی زندگی توام با آرامش و برکت برای یکایک همکاران انتظامی در سراسر کشور و خصوصا استان کردستان اظهار داشت: اینجانب حامل سلام و خداقوت وزیر کشور ، مسئولان و فرمانده کل انتظامی به شما که به مردم شریف استان کردستان خدمت می کنید می باشم.
جانشین فرمانده کل انتظامی کشور کردستان را یکی از استان هایی برشمرد که بیشترین همکاری را با نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد، اظهار داشت: دلایل عمده ای برای این ادعا وجود دارد.

سردار رضایی خاطر نشان کرد: باید بتوانیم واقعیت های گذشته را بیش از پیش به نسل های جدید منتقل کنیم چرا که این استان بیش از ۵ هزار شهید بومی و ۱۸ هزار شهید انصار تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است.

وی افزود: مردم همواره در این استان پای کار نظام بوده و از آرمان های آن دفاع کرده اند و هیچ گاه به اظهار نظرهای غیراخلاقی و غیرسازنده ای که از اقلیم خارج می شود و حرف های دولت های استکباری و اروپایی را می زنند دل خوش نخواهند کرد و متوجه خواهند شد که توطئه ای در کار است.
سردار رضایی افزود: تجربه، حضور، اعتبار و تقدیم شهدای ما نخواهد گذاشت که دشمنان به اهداف خود در کشور ما برسند.
وی یکی از خصلت های مردان کرد را وفای به عهد، محبت و شجاعت برشمرد و خاطر نشان کرد: مردمان کردستان این خصوصیات را در مسئولان مشاهده می کنند و به همین دلیل پای آرمان های انقلاب و نظام مانده اند.
جانشین فراجا با اشاره به اینکه ندای امام خمینی (ره) که امروز ایران قوی و معنوی را تشکیل داده، اظهار داشت: یکی از مولفه های قدرت جمهوری اسلامی ایران عفاف و حجاب بانوان ایران اسلامی است که امروز دشمنان در صددند تا این مهم را مورد هجمه قرار دهند.
سردار رضایی با اشاره به اینکه جامعه ای که مردهای آن نجابت داشته باشند، قطعا شکست ناپذیر خواهد بود اضافه کرد: امیدواریم برخی افراد خودفروخته داخلی که به این جریانات دامن زدند بتوانند اشتباهات خود را جبران کنند .
وی با اشاره به اینکه کمتر از یک درصد از دانشجویان دانشگاه ها در این اعتراضات و اغتشاشات حضور داشتند افزود: برخی نیز به صورت ناخواسته و براساس هیجانات در این تجمعات حاضر شدند که دستگاه قضائی به نسبت دخالت آنها برایشان تصمیم گیری خواهد کرد.
سردار رضایی اهداف انقلاب را دنباله رو اهداف بعثت عنوان کرد و افزود: روح حاکم در این نظام روح عاشورا است و باید تلاش کنیم این موضوع به یکایک کارکنان گسترش یابد.
وی جایگاه ولایت فقیه را یک عزت برای کشور در دنیا عنوان کرد و افزود: اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران در کوبیدن لانه گروهک های تروریستی در اقلیم کردستان به صورت کاملا هوشمندانه و هوشیارانه انجام شد.
این مقام انتظامی مجموعه فراجا را به عنوان ستون امنیت برشمرد که هر جا که لازم باشد با تمام قوا برای انجام ماموریت و آرامش جامعه حضور پیدا خواهد کرد و این موضوع در حوادث اخیر و در میدان مشاهده شد.
سردار رضایی با اشاره به اینکه فراجا اجازه نخواهد داد که فرد ضعیفی مورد ظلم واقع شود و با تمام وجود بر این آرمان خود پایبند خواهد بود افزود: هر کس که بخواهد آرامش مردم را در بازار ، مدرسه، دانشگاه و درکسب و کار خلل ایجاد کند قطعا در مقابل آن خواهیم ایستاد.
وی با اشاره به اینکه پلیس تاکنون در بسیاری از تجمعات و اعتراضات خویشتنداری از خود نشان داده است، گفت: با روشن شدن زوایای این حادثه و تشریح آن برای مردم به هیچ عنوان نباید تجمعی که منجر به اغتشاش شود صورت پذیرد چرا که پلیس دیگر مماشات و خویشتنداری با این افراد نخواهد داشت.
سردار رضایی با اشاره به اینکه دشمن متوجه قدرت جمهوری اسلامی ایران شده است و دست و پا می زند که هر روز فتنه ای در کشور ما ایجاد کند، گفت: اغتاشگران و برخی خواص بی بصیرت مزدور
باید جواب خدا و شهدا را بدهند و خسارت به بیت المال و اموال مردم را پرداخت کنند.
جانشین فراجا با بیان اینکه استان کردستان یکی از استان های کم جرم محسوب می شود، بیان داشت: با اشراف اطلاعاتی ، رویکرد کاهش هزینه و راندمان بالا می توانیم برخی حوادث را با حداقل هزینه پیشگیری کنیم.
وی با تشکر از دستگاه قضائی مبنی بر استقرار قاضی در صحنه عنوان کرد: این یکی از افتخارات دستگاه قضائی محسوب می شود که امیدواریم در سایر استان ها نیز عملیاتی شود.
سردار رضایی با تاکید بر لزوم پیوست رسانه ای هوشمند و تاثیرگذار از اغتشاشات و دستگیرشدگان اضافه کرد: تعامل با افراد ذی نفوذ در محلات و شوراها و نخبه ها قطعا می تواند آرامش و اقناع سازی لازم را انجام دهد.
وی در پایان خاطر نشان کرد: حزب کومله و اقلیم به هیچ عنوان دوستدار مردم نبوده و امیدواریم مردم فریب این احزاب مرده را نخورند.
گفتنی است، در ابتدای این جلسه استاندار ، فرمانده سپاه استان، فرمانده ارتش، دادستان نظامی، اعضاء شورا و رئیس صدا و سیمای استان و دیگر اعضاء شورای تامین هر کدام نقطه نظرات خود را در رابطه با حوادث اخیر بیان کردند.

کویستان عبدالحکیمی/کردستان