ریزش داربست ساختمان در غرب تهران سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از ریزش داربست ساختمان در غرب پایتخت خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از وقوع یک حادثه ریزش داربست ساختمان خبر داد و گفت: ساعت ۲۳:۳۳ دقیقه شب گذشته یک مورد حادثه تخریب داربست […]

ریزش داربست ساختمان در غرب تهران

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از ریزش داربست ساختمان در غرب پایتخت خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از وقوع یک حادثه ریزش داربست ساختمان خبر داد و گفت: ساعت ۲۳:۳۳ دقیقه شب گذشته یک مورد حادثه تخریب داربست های یک ساختمان به آدرس فلکه دوم شهران خیابان توقانی به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی تهران گزارش داده می شود.

وی افزود: در پی بروز این حادثه دو ایستگاه به محل اعزام می شود. همکاران در پی بروز این حادثه مشاهده می کنند یک ساختمان ۹ طبقه در حال ساخت که در مرحله ساخت نما بوده ریزش می کند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران تصریح کرد: ۶ طبقه فوقانی تخریب و به داخل خیابان ریزش کرد، همچنین بخشی از طبقات تخریب شده به روی ساختمان مجاور نیز ریزش و به نما و بالکن های این ساختمان خسارت هایی وارد شد.

ملکی ادامه داد: همچنین در پی ریزش آوار به دو دستگاه خودرو پرشیا و پژو ۴۰۵ نیز خساراتی وارد شد.

ملکی خاطرنشان کرد: خوشبختانه به علت اینکه حادثه در ساعات پایانی شب رخ داده بود ریزش آوار در داخل خیابان هیچ مصدومی برجای نگذاشت.

سخنگوی سازمان آتش خاطرنشان کرد: در پی بروز حادثه نیروهای آتش نشانی و عوامل پیمانکار ساختمان نیز در محل حاضر شدند.همچنین عملیات در حوالی ساعت ۵ صبح به پایان رسید.