تعطیلی ادارات و مراکز آموزشی استان کردستان ادارات، دستگاه‌های اجرایی، مدارس و مراکز آموزشی استان کردستان روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (۲۱ و ۲۲ دی ماه)هفته‌ی جاری تعطیل خواهند بود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ با توجه به اخطار وضعیت نارنجی هواشناسی و برودت هوا، بنا به پیشنهاد شرکت گاز استان و […]

تعطیلی ادارات و مراکز آموزشی استان کردستان

ادارات، دستگاه‌های اجرایی، مدارس و مراکز آموزشی استان کردستان روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (۲۱ و ۲۲ دی ماه)هفته‌ی جاری تعطیل خواهند بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ با توجه به اخطار وضعیت نارنجی هواشناسی و برودت هوا، بنا به پیشنهاد شرکت گاز استان و موافقت استاندار کردستان به منظور صرفه‌جویی در مصرف انرژی در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۲۱ و ۲۲ دی‌ماه ۱۴۰۱ ، ادارات و دستگاه‌های اجرایی و نیز مدارس و مراکز آموزشی استان کردستان بجز دادگستری، مراکز امدادی، درمانی، بهداشتی، اورژانس ۱۱۵، بخش‌های دارای نوبت کاری و عملیاتی، بیمارستان‌ها و آتش نشانی‌ها تعطیل خواهند بود.

  1. بانک‌ها با دو ساعت تاخیر، از ساعت ۹:۳۰ صبح دایر هستند و خدمات بانکی را به مردم ارایه خواهند نمود.
  2. مطابق تصمیم آموزش و پرورش، خدمات آمورشی همه مدارس به استثنای دانش‎آموزانی که امتحان نهایی دارند به صورت غیر حضوری خواهد بود.
  3. مطابق تصمیم مراکز دانشگاهی، امتحانات دانشجویان برگزار خواهد شد.