مردم نصف‌جهان تمام‌قد به احترام فرمانده شهید خود ایستادند مراسم تشییع پیکر سردار سرلشکر شهید محمدرضا زاهدی در اصفهان با حضور گسترده مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور اصفهان در میدان بزرگمهر برگزار شد و مردم به بدرقه پیکر پاک و مطهر این شهید والامقام رفتند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ آیین تشییع پیکر مطهر سردار […]

مراسم تشییع پیکر سردار سرلشکر شهید محمدرضا زاهدی در اصفهان با حضور گسترده مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور اصفهان در میدان بزرگمهر برگزار شد و مردم به بدرقه پیکر پاک و مطهر این شهید والامقام رفتند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ آیین تشییع پیکر مطهر سردار مجاهد سرلشکر پاسدار شهید محمدرضا زاهدی دقایقی پیش در میدان بزرگمهر اصفهان با تلاوت کلام‌الله مجید و نواخته شدن سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.

مردم روزه‌دار اصفهان از گوشه و کنار شهر خود را به میدان بزرگمهر رساندند فرمانده شهید راه قدس را تا گلستان شهدای سرافراز بدرقه کنند و خیابان‌های منتهی به این میدان مملو از جمعیتی است که به سمت بزرگمهر می‌روند.

آیین تشییع پیکر مطهر سردار مجاهد سرلشکر پاسدار شهید محمدرضا زاهدی صبح امروز در میدان بزرگمهر اصفهان با تلاوت کلام‌الله مجید و نواخته شدن سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.

مردم خطه مؤمن و انقلابی اصفهان از گوشه‌وکنار شهر خود را به میدان بزرگمهر رساندند تا فرمانده شهید راه قدس را تا گلستان شهدای سرافراز بدرقه کنند و خیابان‌های منتهی به این میدان مملو از جمعیتی است که برای تشییع و بدرقه شهیدشان به سمت بزرگمهر می‌روند.
زنان غیور و انقلابی و دلاورمردان اصفهان به همراه قهرمانان کوچک خود به این مراسم آمده بودند تا نشان بدهند هنوز هم پای آرمان‌های انقلاب هستند.

مردم دیار شهیدان بزرگ آمده بودند تا شهیدی که پس از ۴۳ سال مجاهدت شبانه‌روزی به آرزوی خود یعنی شهادت رسیده و جان خود را فدای انقلاب اسلامی و آزادی قدس شریف کرده است را بدرقه کنند و نشان بدهند قدس و فلسطین بی‌پشتیبان نخواهند ماند و مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی همیشه حامی مظلومان هستند.

در میان مردم اصفهان مقامات کشوری و لشکری، فرماندهان ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نماینده حزب‌الله لبنان و سید حسن نصرالله حضور داشتند.

نماینده حزب‌الله لبنان با قرائت پیام از طرف سید حسن نصرالله شهیدان سرافراز و علی‌الخصوص شهید زاهدی را مجاهدانی بزرگ و استثنایی خواند که اکثر سال در مناطق و میادین جنگ در سوریه، لبنان و فلسطین بودند.

همچنین او به فارسی شعار مرگ بر آمریکا سر داد و گفت اسرائیل از ایران و ایرانی هراس داردو نابودی اسرائیل به‌واسطه خون پاک و مطهر شهیدان نزدیک است.

حیات ننگین و روبه‌زوال اسرائیل به‌زودی به پایان خواهد رسید و دست این مفسدِ جنایت‌کار و کودک کش از دنیا کوتاه خواهد شد.

پیکر پاک و مطهر شهید زاهدی میان مردم می‌چرخید و گواه بر آیه إِنَّ الَّذینَ آمَنُوا وَ هاجَرُوا وَ جاهَدُوا بِأَمْوالِهِمْ وَ أَنْفُسِهِمْ فی‌سبیل‌الله وَ الَّذینَ آوَوْا وَ نَصَرُوا أُولئِکَ بَعْضُهُمْ أَوْلِیاءُ بَعْضٍ وَ الَّذینَ آمَنُوا وَ لَمْ یُهاجِرُوا ما لَکُمْ مِنْ وَلایَتِهِمْ مِنْ شَیْءٍ حَتّی یُهاجِرُوا وَ إِنِ اسْتَنْصَرُوکُمْ فِی الدِّینِ فَعَلَیْکُمُ النَّصْرُ إِلّا عَلی قَوْمٍ بَیْنَکُمْ وَ بَیْنَهُمْ میثاقٌ وَ اللهُ بِما تَعْمَلُونَ بَصیرٌ بود.

مردم غیور و شهیدپرور نصف جهان پس از حماسه‌آفرینی در روز جهانی قدس و اعلام حمایت از فلسطین مظلوم، بار دیگر با بدرقه باشکوهی که از این شهید سرافراز شهید محمدرضا زاهدی انجام دادند به دشمن فهماندند که هیچ‌گاه به اهداف خود نخواهد رسید و همیشه باید به‌خاطر ناکامی چنگ به‌صورت خود بزند.

امروز از همه ارگان‌ها، دانشگاه‌ها و حتی دانش‌آموزان دهه نودی در آئین بدرقه شهید زاهدی حضور داشتند و علی‌رغم روزه‌داری و گرمی هوا با دردست‌داشتن تصاویر شهیدان و پرچم فلسطین پیکر پاک و مطهر شهید زاهدی را گل‌باران کردند و پر قدرت شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل درمی‌دادند.

این شهید بزرگ با ولایت‌مداری، تدین و از خودگذشتگی به مقام شهادت نائل شد و امروز با تشییع و بدرقه شکوهمند شهید زاهدی در میدان بزرگمهر مردم نشان دادند که افتخار ایران و ایرانی شهادت است و هیچ‌گاه از آرمان و آرزوی بزرگ خود دست نخواهند برداشت.