فرآیند ثبت‌نام داوطلبان استخدام پیمانی در مشاغل کارشناسی و نیروی شرکتی کار و تامین در مشاغل غیرکارشناسی از مهرماه امسال آغاز می‌شود. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، به نقل از خبرگزاری صداوسیمای مرکز خوزستان مدیر کل تامین اجتماعی خوزستان در خصوص برگزاری آزمون‌های استخدام پیمانی در مشاغل کارشناسی و نیروی شرکتی کار و تامین در مشاغل غیرکارشناسی […]

فرآیند ثبت‌نام داوطلبان استخدام پیمانی در مشاغل کارشناسی و نیروی شرکتی کار و تامین در مشاغل غیرکارشناسی از مهرماه امسال آغاز می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، به نقل از خبرگزاری صداوسیمای مرکز خوزستان مدیر کل تامین اجتماعی خوزستان در خصوص برگزاری آزمون‌های استخدام پیمانی در مشاغل کارشناسی و نیروی شرکتی کار و تامین در مشاغل غیرکارشناسی گفت: آزمون کتبی برای استخدام پیمانی ۷۸ نفر در مشاغل کارشناسی در روز جمعه ۱۵ مهرماه به صورت همزمان در مراکز استان‌های کشور از سوی سازمان سنجش آموزش کشور برگزار خواهد .
عبدالرضا روشنی افزود: ثبت‌نام این آزمون از دیروز، دوشنبه ۳۱ شهریور آغاز شده و تا یکشنبه ۶ شهریورماه در سایت سنجش امکانپذیر است.

وی می‌گوید: نکته حائز اهمیت و ویژه در این آزمون، لحاظ کردن امتیاز بومی (۴۰ درصد امتیاز بومی شهرستان) و همچنین قانون اصلاح سن (سابقه اشتغال در دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های تابعه) و جوانی جمعیت و حمایت از خانواده (امتیاز سنی و افزایش نمره کتبی آزمون) است.

روشنی با بیان اینکه همزمان با آزمون استخدام پیمانی و در همان تاریخ، آزمون جذب نیروی شرکتی (کار و تامین) به تعداد ۱۶ نفر در مشاغل غیرکارشناسی نیز از سوی سازمان سنجش آموزش کشور برگزار خواهد شد، اضافه کرد: ثبت‌نام این آزمون از روز یکشنبه ۶ شهریور تا شنبه ۱۲ شهریورماه انجام می‌شود.