توسعه گردشگری آبی در حاشیه سدهای کردستان/ حمایت از سرمایه‌گذاران اشتغال به‌دنبال دارد معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: طرح‌های استفاده از ظرفیت گردشگری سازه‌های آبی از جمله سدها و رودخانه‌ها به‌زودی در کردستان توسعه می‌یابد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ آرمان وطن‌دوست در نشست بررسی […]

توسعه گردشگری آبی در حاشیه سدهای کردستان/ حمایت از سرمایه‌گذاران اشتغال به‌دنبال دارد

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: طرح‌های استفاده از ظرفیت گردشگری سازه‌های آبی از جمله سدها و رودخانه‌ها به‌زودی در کردستان توسعه می‌یابد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ آرمان وطن‌دوست در نشست بررسی طرح‌های گردشگری آبی کردستان که با حضور معاون و کارشناسان شرکت آب منطقه‌ای استان برگزار شد، اظهار کرد: استان کردستان دارای ظرفیت‌های بسیار خارق‌العاده‌ای است که می‌تواند در اجرای طرح‌های گردشگری بیش‌ازپیش مورد توجه قرار گیرد.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری کردستان با اشاره به برخی مناطق مستعد برای اجرای طرح‌های گردشگری آبی در استان افزود: جذب سرمایه‌گذار برای اجرای طرح در کنار تأسیسات آبی در کردستان منجر به اشتغال‌زایی و رونق اقتصادی منطقه می‌شود.

او با بیان اینکه این استان به‌لحاظ احداث زیرساخت‌ها و تأسیسات گردشگری نیازمند حضور جدی سرمایه‌گذاران است، عنوان کرد: امیدواریم با حمایت از متقاضیان طرح‌های دارای قابلیت اجرایی و توجیه اقتصادی و همکاری و تعامل میان دستگاه‌های مربوطه، شاهد رشد و رونق صنعت گردشگری در استان باشیم.

در این جلسه ضمن بررسی ۵ طرح سرمایه‌گذاری بخش گردشگری در حاشیه سدهای استان، مقرر شد برای تصمیم‌گیری نهایی، مستندات این طرح‌ها به  شرکت آب منطقه‌ای ارسال شود.