مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان از روکش آسفالت میدان جوان به وسعت ۵۰ هزار متر مربع با هزینه ای بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال خبر داد.به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، محمد مهدی کریمی با اعلام این خبر گفت: پس از آسفالت‌تراشی میدان جوان در […]

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان از روکش آسفالت میدان جوان به وسعت ۵۰ هزار متر مربع با هزینه ای بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، محمد مهدی کریمی با اعلام این خبر گفت: پس از آسفالت‌تراشی میدان جوان در دو ماه گذشته به دلیل تردد فراوان خودروهای عبوری و سنگین و به منظور تأمین ایمنی تردد در این محل، اجرای روکش کامل آسفالت پلیمری در دستور کار قرار گرفت.
او افزود: آسفالت پلیمری نسبت به آسفالت معمولی مقاومت بیشتری دارد و عبور خودروهای سنگین باربری از روی آن لطمه ای به این آسفالت نخواهد زد.
او خبر داد: اجرای روکش آسفالت میدان جوان از روز ۱۶ شهریور آغاز شده و تا ۱۹ شهریور انجام خواهد شد.
کریمی وسعت این عملیات را حدود ۵۰ هزار متر مربع اعلام کرد و گفت: حدود۱۲۰۰ تن آسفالت پلیمری با هزینه‌ای بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال برای این پروژه در نظر گرفته شده است.