وزیر آموزش و پرورش با حضور در گلزار شهدای اصفهان و ادای احترام به مقام شامخ شهدا بر ضرورت پیروی از ایثارگری ها و مجاهدت های بی بدیل شهدا و ایثارگران تصریح موکد نمود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، در دیدار یوسف نوری – وزیر آموزش پرورش – و هیات همراه با مرتضوی […]

وزیر آموزش و پرورش با حضور در گلزار شهدای اصفهان و ادای احترام به مقام شامخ شهدا بر ضرورت پیروی از ایثارگری ها و مجاهدت های بی بدیل شهدا و ایثارگران تصریح موکد نمود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، در دیدار یوسف نوری – وزیر آموزش پرورش – و هیات همراه با مرتضوی – استاندار اصفهان – مسائل جاری در حوزه آموزش و پرورش استان از جمله تحقق روند رتبه بندی فرهنگیان، حمایت در اجرای طرح نوسازی و بهسازی مدارس فرسوده، روند پیگیری امور تحصیلی مقاطع مختلف آموزشی در استان و …، گفتگو، رایزنی و تصمیم سازی شد.

دکتر مرتضوی، در این نشست با تبیین ظرفیت های بالفعل و پتانسیل های بالقوه استان، به روند عملیاتی شدن مصوبات شورای عالی آموزش و پرورش استان و نحوه مدون پیگیری های اتخاذ شده اشاراتی مبسوط بیان نمود و در ادامه خواستار رفع دغدغه جامعه هدف فرهنگیان استان بر مبنای مباحث مطروحه گردید.

شایان ذکر است، وزیر آموزش و پرورش در بدو ورود به اصفهان مورد استقبال جان‌نثاری – معاون سیاسی استاندار اصفهان – قرار گرفت و در ادامه برنامه های خود با حضور در گلزار شهدای اصفهان و ادای احترام به مقام شامخ شهدا بر ضرورت پیروی از ایثارگری ها و مجاهدت های بی بدیل شهدا و ایثارگران تصریح موکد نمود.
خبرنگار: الهام خانی