کشف بیش از ۳۰میلیارد کالای قاچاق در سروآباد جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف ۳۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال انواع سیگار و تنباکو قاچاق در شهرستان سروآباد خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ سردار لطف اله دارابی در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: ماموران انتظامی “سروآباد” با اشراف اطلاعاتی […]

کشف بیش از ۳۰میلیارد کالای قاچاق در سروآباد

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف ۳۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال انواع سیگار و تنباکو قاچاق در شهرستان سروآباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ سردار لطف اله دارابی در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: ماموران انتظامی “سروآباد” با اشراف اطلاعاتی در راستای اجرای طرح عملیاتی مبارزه با قاچاق کالا در یک عملیات ضربتی ماموران موفق به شناسایی ۳ انبار حاوی کالای قاچاق در یکی از محلات شهرستان شدند.

وی افزود: ماموران انتظامی با اشراف اطلاعاتی و اقدامات پلیسی پس از هماهنگی با مراجع قضائی در بازدید از انبارهای مورد نظر بیش از ۱ میلیون و۶۰۰هزار نخ انواع سیگار خارجی به همراه  20هزار و۵۰۰بسته تنباکو  قاچاق کشف کردند.
سردار دارابی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالاهای کشف شده را ۳۰میلیارد و ۲۰۰میلیون ریال برآورد کردند،گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر و به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.