معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان با اشاره به طراحی اپلیکیشن آموزش همگانی پلیس که قابلیت نصب رایگان بر روی گوشی تلفن همراه را دارد ان را نیاز ضروری هر شهروند عنوان کرد.به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان اصفهان، سرهنگ “جهانگیر کریمی” در گفت و […]

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان با اشاره به طراحی اپلیکیشن آموزش همگانی پلیس که قابلیت نصب رایگان بر روی گوشی تلفن همراه را دارد ان را نیاز ضروری هر شهروند عنوان کرد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان اصفهان، سرهنگ “جهانگیر کریمی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: معاونت فرهنگی و اجتماعی فراجا به منظور ارتقای سطح دانش و آگاهی شهروندان در خصوص پیشگیری از آسیب های اجتماعی و جرایم اقدام به طراحی و راه اندازی اپلیکیشن آموزش همگانی پلیس کرده است.
وی افزود: در این اپلیکیشن مجموعه ای کامل از آموزش های مورد نیاز شهروندان در خصوص آسیب های اجتماعی شامل کلیپ های آموزشی، مقالات و پوسترهای آموزشی در حوزه های مختلف ارائه شده است .
معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: همچنین قابلیت دانلود و بارگیری انواع فیلم های آموزشی و اجتماعی با موضوعات پیشگیری از سرقت، پیشگیری از آسیب های فضای مجازی ، پیشگیری از اعتیاد ، خدمات نظام وظیفه، گذرنامه، کالای قاچاق، راهور و… نیز در این اپلیکیشن وجود دارد.
سرهنگ کریمی با بیان اینکه اپلیکیشن آموزش همگانی پلیس نیاز ضروری و مبرم برای انتظامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: امیدوارم با نصب این اپلیکیشن گام های خوبی در جهت کاهش آسیب های اجتماعی خصوصاً در بین مردم به ویژه در نسل جوان جامعه بردایم .