با آگاهی وبصیرت قرآنی نسبت به مشکلات شرایط موجود اعتراض کنیم نه اغتشاش ماموستا فرجی: تمامی این سناریوها از قبل چیده شده و جزو یکی دیگر از دسیسه ها وطرحهای سالیان متمادی دشمنان اسلام و انقلاب وشیطان بزرگ آمریکا و انگلیس است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ ماموستا مختار فرجی امام […]

با آگاهی وبصیرت قرآنی نسبت به مشکلات شرایط موجود اعتراض کنیم نه اغتشاش

ماموستا فرجی: تمامی این سناریوها از قبل چیده شده و جزو یکی دیگر از دسیسه ها وطرحهای سالیان متمادی دشمنان اسلام و انقلاب وشیطان بزرگ آمریکا و انگلیس است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ ماموستا مختار فرجی امام جماعت مسجد جامع دارالاحسان مرکزی سنندج در گفت گو با خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران با اشاره به اغتشاشات روزهای اخیر گفت:
تمامی این سناریوها از قبل چیده شده و جزو یکی دیگر از دسیسه ها وطرحهای سالیان متمادی دشمنان اسلام و انقلاب وشیطان بزرگ آمریکا و انگلیس است.

ماموستا فرجی گفت: از روزی که خداوند تبارک وتعالی در قرآن فرمودند: روزی شیطان ما را به لرزه آورد، این لغزش و ترس
باعث شد که ما از رحمت خدا در بهشت خدا خارج شویم و امروز دشمنان خدا در آن سوی دنیا در اتاقهای آنچنانی وبا وضعیت آنچنانی نشسته اند و برای مملکت وجوانان ما خصوضا زنان ما خط ونشان می کشند، آنها، همان نسل از دست پروده های شیطانی هستند.

وی با اشاره به مشکلات امروز جامعه گفت: ما مردم ملت ایران و استان کردستان باید با آگاهی وبصیرت قرآنی نسبت به مشکلات شرایط موجود اعتراض کنیم نه اغتشاش.
چرا که اعتراض حق مسلم هر انسانی است واین حق هم در جمهوری اسلامی ایران طبق فرموده مقام معظم رهبری سالهاست که قابل اجرا و بسیار مورد توجه و رسیدگی قرار می گیرد.

وی باتوجه به اینکه ما باید در سختیها و مشکلات با یاری طلبیدن از خدا وپیغمبر، نماز و روزه به دنبال حل مشکلات خود باشیم، افزود: باید آگاه باشیم، از خدا بترسیم و هواهای نفسانی و آرزوهای شیطانی را کنار بگذاریم، چرا که روزی در انتظار همه ما است به نام روز جزا، لذا در آن روز هیچ کس به داد هیچ کس نمیرسد، بنابراین باید در زمال حال بصیرت و آگاهی خود را افزون کنیم و گول شیطان صفتان غربی را نخوریم.

ماموستا فرجی با اشاره به اینکه در این دنیا آنچه که از هر فرد مسلمان باقی می ماند باقیات وصالحات وبندگی خداست، گفت: باید ما به خود بیاییم واز خواب غفلت بیدار شویم که آنهایی که هزاران کیلومتر از ما دور هستند، دوست و دلسوز ما نیستند، واین خود ما هستیم که باید دلسوز وهمفکر خودمان باشیم، چرا که ما همه مسلمان چه اهل تشیع و اهل تسنن سالهاست که در کنار همدیگر در یک مملکت اسلامی به نام ایران با یک هدف مشترک زندگی می کنیم.

کویستان عبدالحکیمی/کردستان