رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز شکست دشمن در جنگ اقتصادی و جنگ ترکیبی خیلی مهم‌تر از جنگ نظامی است و ما امروز لشکر امام حسین (ع) جنگ اقتصادی هستیم. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سردار غلامرضا سلیمانی صبح امروز در همایش طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی استان اصفهان و آیین افتتاح ۵۱۵ نیروگاه خورشیدی […]

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز شکست دشمن در جنگ اقتصادی و جنگ ترکیبی خیلی مهم‌تر از جنگ نظامی است و ما امروز لشکر امام حسین (ع) جنگ اقتصادی هستیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سردار غلامرضا سلیمانی صبح امروز در همایش طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی استان اصفهان و آیین افتتاح ۵۱۵ نیروگاه خورشیدی و ۱۲۰۰ طرح اقتصادی با بیان اینکه یکی از ابعاد مهم جنگ ترکیبی جنگ اقتصادی است و از طرف دشمن موردتوجه قرار گرفته است، اظهار کرد: رسانه و اقتصاد دوبعدی است که دشمن بر روی آن تمرکز کرده است و نظام سلطه سرمایه‌گذاری عظیمی برای یک ایران ضعیف در این راستا انجام داده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه ملت ایران این خیانت‌های دشمنان را در بُعد اقتصادی به‌خوبی درک می‌کند، عنوان کرد: صنعت برق کشور یک صنعت قابل‌توسعه است و ظرفیت‌های زیادی در این عرصه وجود دارد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر کشور رکورد ۷۸ مگاوات را عبور کرد و ما به سمت نیروگاه‌های سیکل ترکیبی پیش رفتیم، خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم به مزیت‌های نیروگاه‌های مقیاس کوچک را برشمریم بیش از ۵۰ مزیت برای آن وجود دارد که استان اصفهان این مسیر را بازکرده است.

سلیمانی با بیان اینکه هم اکنون سرپل این عرصه را گرفتیم و خرمشهر تولید برق و انرژی پاک در پیش است و ما وظیفه پشتیبانی بر عهده داریم، گفت: استان اصفهان یک هزار مگاوات را برنامه‌ریزی کند و یک برنامه‌ریزی برای آن صورت گیرد و به سمت آن حرکت کند و همه عهد بسته و کمک بدهیم که مردم به سمت این نیروگاه‌ها حرکت کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه تسهیلات در این عرصه مستقیم به تولید در کشور وارد می‌شود، تأکید کرد: نیاز است که در رسانه‌ها برای این عرصه نیروگاه‌های مقیاس کوچک را تبلیغ کند و استان اصفهان این ظرفیت را دارند که این عرصه را توسعه دهد.

وی با بیان اینکه دشمن تغییر نکرده است و دشمنی‌اش بیشتر شده است، اذعان کرد: شکست دشمن در جنگ اقتصادی و جنگ ترکیبی خیلی مهم‌تر از جنگ نظامی است و ما امروز لشکر امام حسین (ع) جنگ اقتصادی هستیم.

سلیمانی با بیان اینکه این کار باید مردم پایه انجام شود و ما باید به‌عنوان خدمتگزار مردم این مسیر را باز کند، تأکید کرد: بسیج به‌عنوان پاره تن مردم به همه فرماندهی استان، فرمانده نواحی، بسیج سازندگی و رزمندگان کف میدان این آمادگی را برای کمک به این عرصه دارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه ما در همه ابعاد باید جهاد اقتصادی را توسعه دهیم، خاطرنشان کرد: این کارها بسیار بااهمیت است، با توسعه این کار ارزآوری هم برای کشور دارد و ما را به صادرکننده برق تبدیل می‌کند؛ ۱۶ کشور با ایران هم مرز هستند و همه خریدار برق هستند که مزیت مهمی است.

وی با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی نظام نوپایی است و نظام اقتصادی آن بسیار نوپاتر است، گفت: مسیر اقتصادی ما به‌صورت مردم پایه در حال طرح‌ریزی است و بخش‌های دولتی و اداری هم باید از این اقتصاد مردم پایه استقبال کنند.

سلیمانی ادامه داد: در برنامه پنج‌ساله هفتم تولید برق از نیروگاه‌های کوچک وارد شده است تا بتوانیم در این عرصه به‌خوبی اقدام کنیم