لزوم توسعه مراکز اقامتی در کردستان/ در حوزه گردشگری به دستاوردهای خوبی دست یافته‌ایم استاندار کردستان بر لزوم توسعه زیرساخت‌های گردشگری و تقویت مراکز اقامتی در استان تأکید کرد و گفت: آماده همکاری و حمایت از سرمایه‌گذاران در این حوزه هستیم. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ اسماعیل زارعی‌کوشا روز یکشنبه ٢٧ […]

استاندار کردستان بر لزوم توسعه زیرساخت‌های گردشگری و تقویت مراکز اقامتی در استان تأکید کرد و گفت: آماده همکاری و حمایت از سرمایه‌گذاران در این حوزه هستیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ اسماعیل زارعی‌کوشا روز یکشنبه ٢٧ اسفندماه ١۴٠٢ در نشست خبری که به مناسبت پایان سال‌جاری در سنندج برگزار شد،اظهار کرد:استان کردستان در حوزه گردشگری طبیعی، فرهنگی، مذهبی، دفاع مقدس و… دارای ظرفیت‌های فراوانی است، به‌طوریکه در برخی از شهرستان‌های استان تعداد گردشگر به بیش از ١٠ برابر در سال‌های قبل از کرونا رسیده است.
استاندار کردستان با بیان اینکه در حوزه گردشگری از هر فرصتی برای معرفی فرهنگ غنی استان به کشور و جهان استفاده کرده‌ایم، افزود:در سال‌جاری تلاش شده با برگزاری رویدادهای مختلف در سطح استانی، ملی و فراملی، این صنعت را در راستای توسعه استان به‌کار گیریم.
او عنوان کرد:جشن بزرگ هفته وحدت و مهمانی بزرگ امت، جشنواره هزار دف، مراسم سفره وحدت در ایام اربعین، جشنواره‌های توت‌فرنگی و گلاب‌گیری، تئاتر بین‌المللی مریوان و … از جمله رویدادهایی بود که با استقبال کم‌نظیر شهروندان، مسافران و گردشگران روبه‌رو شد.
زارعی‌کوشا یادآور شد:خوشبختانه با بهره‌مندی از ظرفیت‌های بالقوه استان توانسته‌ایم به دستاوردهای خوبی در حوزه گردشگری دست یابیم.
استاندار کردستان با بیان اینکه توسعه زیرساخت‌های این حوزه از نیازهای مهم کردستان است، بیان کرد:این استان آمادگی کامل برای جذب سرمایه‌گذار در حوزه گردشگری را دارد،که امیدواریم بتوانیم با همکاری بخش خصوصی به ایجاد اشتغال و توسعه گردشگری پایدار دست یابیم.