پنج قلوهای گنبدی در کمتر از ۲۴ ساعت خانه دار شدند مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: امروز با حضور استاندار و مدیران کل دستگاه های اجرایی، کلید یک واحد مسکونی به پدر پنج قلوها در کمتر از ۲۴ ساعت تحویل شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، مهدی ملک در حاشیه تحویل کلید […]

پنج قلوهای گنبدی در کمتر از ۲۴ ساعت خانه دار شدند

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: امروز با حضور استاندار و مدیران کل دستگاه های اجرایی، کلید یک واحد مسکونی به پدر پنج قلوها در کمتر از ۲۴ ساعت تحویل شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، مهدی ملک در حاشیه تحویل کلید یک واحد مسکونی به پدر پنج قلوهای گنبدی اظهار کرد: بعد از شنیدن خبر تولد پنج قلوها در گنبدکاووس، وزیر راه و شهرسازی بلافاصله با بنده تماس گرفت و واگذاری یک واحد مسکونی به پدر این پنج قلوها را دستور داد.

وی تصریح کرد: با دستور وزیر راه و شهرسازی و پیگیری های استاندار و اداره کل راه و شهرسازی کمتر از ۲۴ ساعت پنج قلوهای گنبدی صاحب یک واحد مسکونی ویلایی با تجهیز ان تا اماده شدن واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن شدند.

مهدی ملک افزود: قرار است با بهره برداری از واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در گنبدکاووس یک واحد به این خانواده هدیه شود.

مدیرکل راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۹۶ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن گنبدکاووس با مشارکت بنیاد مسکن در حال احداث بوده و در اوائل سال جدید ۳۲ واحد از این واحدهای مسکونی به بهره برداری می رسد.