امشب با آقای اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در خصوص پیروزی‌های اخیر محور مقاومت در پاسخ به تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی به صورت تلفنی گفتگو کردم. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از وزارت امور خارجه،امشب با آقای اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) […]

امشب با آقای اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در خصوص پیروزی‌های اخیر محور مقاومت در پاسخ به تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی به صورت تلفنی گفتگو کردم.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از وزارت امور خارجه،امشب با آقای اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در خصوص پیروزی‌های اخیر محور مقاومت در پاسخ به تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی به صورت تلفنی گفتگو کردم.
ضمن تبریک پیروزی‌های جبهه مقاومت در نبرد با دشمن صهیونیستی و گرامیداشت مقام شامخ شهدای مقاومت، به آقای هنیه گفتم جنایت صهیونیست ها در به شهادت رساندن زنان و کودکان فلسطینی را نشانه استیصال و ضعف این رژیم میدانم. همچنین از مواضع اسماعیل هنیه در حفظ وحدت گروه‌های مقاومت، تقدیر کرده و به ایشان گفتم این وحدت یک موفقیت بزرگ برای محور مقاومت است. اینکه باردیگر مقاومت توانست در مقابل قدرت نظامی‌گسترده دشمن صهیونیستی ایستادگی کند و ظرف دو روز آنها را مجبور به آتش بس و پذیرش شروط مقاومت کند، دستاورد بزرگی است.
به آقای هنیه تاکید کردم نکته قابل توجه این است که در این نبرد، صرفا بخشی از مقاومت در مقابل دشمن قرار گرفت و این به تنهایی دستاورد بزرگی است که ناتوانی و ضعف صهیونیست ها را بیش از گذشته نمایان کرد.
آقای هنیه نیز ضمن قدردانی از حمایت های جمهوری اسلامی ایران از فلسطین، گفت دشمن صهیونیستی تلاش داشت تا معادلات خود را بر مردم فلسطین و مقاومت در نوار غزه تحمیل کند، اما با مقاومت قهرمانانه ملت فلسطین روبرو شد و پیروزی اخیر جبهه مقاومت فصل جدیدی در رویارویی مقاومت فلسطین با رژیم صهیونیستی گشود.
آقای هنیه گفت، ما به یاری خداوند مصمم هستیم که به این جهاد تا پیروزی نهایی ادامه دهیم و در پایان ایشان سلام گرم مردم فلسطین را به مقام معظم رهبری و رئیس جمهور کشورمان ابلاغ کرد.