امام جمعه شهرستان خمینی شهر با قدردانی از زحمات ماموران انتظامی که زمینه هرچه بهتر سفر زائران اربعین حسینی را فراهم می آورند گفت: درست است که این ماموران خود در این راهپیمایی شرکت ندارند اما یقیناً در ثواب شرکت کنندگان شریک هستند.به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از خبرنگار پایگاه خبری […]

امام جمعه شهرستان خمینی شهر با قدردانی از زحمات ماموران انتظامی که زمینه هرچه بهتر سفر زائران اربعین حسینی را فراهم می آورند گفت: درست است که این ماموران خود در این راهپیمایی شرکت ندارند اما یقیناً در ثواب شرکت کنندگان شریک هستند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، آیت الله سید محمود آبادی” در یادواره شهدای انتظامی شهرستان خمینی شهر با تسلیت ایام عزاداری آل الله و قبولی عزاداری خالصانه مردم گفت: لازم می دانم از سردار “اشتری” فرمانده کل انتظامی کشور و همکارانشان به جهت فراهم آوردن زمینه هرچه بهتر و تسهیل در سفر زائران اربعین حسینی تقدیر و تشکر کنم.
وی با بیان اینکه همه ما مدیون زحمات عزیزان انتظامی هستیم افزود: درست است که این ماموران خود در این راهپیمایی شرکت ندارند اما یقیناً در ثواب شرکت کنندگان شریک هستند.
امام جمعه شهرستان خمینی شهر اظهار داشت: از سردار “میرحیدری” هم که واقعاً فرمانده ای انقلابی و لایی هستند و همچنین فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر تقدیر و تشکر می کنم چرا که در ماه محرم شاهد بودم این عزیزان تا پاسی از شب زحمت می کشند تا مقدمات یک عزاداری خوب و پرشور برای مردم فراهم شود.
وی با بیان اینکه خمینی شهر ظرفیت های زیادی دارد و در یک چیز مشترک است و آن عشق و علاقه مردم این شهر به ساحت حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و برپایی مجالس عزاداری برای آن حضرت است گفت: یکی از ظرفیت های این مردم مشارکت آنها در فعالیت های خیرخواهانه است به طوری که من شاهد بودم هیئت امنای بیمارستان ساعی در دفتر خود می نشستند و مردم می آمدند و کمک های مالی خود را برای ساخت این بیمارستان تقدیم می کردند.
امام جمعه خمینی شهر در ادامه به جایگاه و مقام شهادت اشاره کرد و اظهار داشت: وقتی به آیات و روایاتی که درخصوص مقام شهادت آمده نگاه می کنیم می فهمیم که ما نمی توانیم این مقام را درک کنیم و افرادی مانند شهید “قاسم سلیمانی” که آرزوی شهادت می کردند فهمیده بودند که شهادت چه مقامی دارد و به همین خاطر جانشان را فدا کردند و به این فیض عظمی نایل شدند.
وی سپس با اشاره به روایتی از امام رضا (ع) که از حضرت امیر المومنین (ع) و آن حضرت نیز از رسول اکرم (ص) نقل کرده بود گفت: وقتی رزمنده ای که برای خدا جهاد می کند درپیکار با کفار به شهادت رسیده و بر زمین می افتد زمین به او می گوید ای پیکر پاک خوش آمدی برای تو فراهم آمد مقامی که هیچ گوشی نشنود و هیچ دیده ای نبیند. خداوند هم می فرماید، من جانشین شهید در بین خانواده او هستم،هر کس خانواده شهید را خوشنود کند مرا خوشنود کرده و هر کس خانواده شهید را ناراحت کند مرا ناراحت کرده است و شهید روز قیامت ۷۰ هزار نفر از خانواده و همسایگان خود را شفاعت می کند.
وی با بیان اینکه شهدا دِین خود را به اسلام و انقلاب ادا کردند و الآن ما باید ببینیم در جه موقعیتی هستیم و چه وظایفی باید انجام دهیم تصریح کرد: وقتی که جایگاه خود را ندانیم و وظیفه خود را درست انجام ندهیم باید منتظر آسیب های آن هم باشیم.
حجت اسلام محمود آبادی گفت: وقتی با اسلامی و از رهبری حمایت کنیم.