سردار تنگسیری، شهادت جانشین سپاه ناحیه بیرم را تسلیت گفت. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در پی شهادت سرگرد پاسدار نورالدین جنگجو، جانشین سپاه ناحیه بیرم شهرستان لارستان فارس، پیام تبریک و تسلیت صادر کرد. متن پیام بدین شرح […]

سردار تنگسیری، شهادت جانشین سپاه ناحیه بیرم را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در پی شهادت سرگرد پاسدار نورالدین جنگجو، جانشین سپاه ناحیه بیرم شهرستان لارستان فارس، پیام تبریک و تسلیت صادر کرد. متن پیام بدین شرح است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

«ملتی که به استقبال خطر رفتن در راه خدا و شهادت در راه او را، سعادت و یک موفقیت بزرگ می‌داند، هیچ نیرویی توانایی ایستادگی در مقابل آن را ندارد.» (مقام معظم رهبری)
نظام مظلوم و مقتدر جمهوری اسلامی ایران افتخار دارد که فرزندانش در راه صیانت از دین، وطن و شرف، برای حفظ استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی و استمرار نهضت عاشورای حسینی، عاشقانه، عارفانه و ایثار گونه جان را برای استقرار دولت یار (حضرت، ولی عصر (عج))، تقدیم و رخنه‌ای در این مسیر کوتاهی و تساهل ننموده و تسلیم جریان مذبوح نفاق و کفر نمی‌شوند و مشتاقانه به دیدار معبود می‌شتابند.
این آمادگی و جانفشانی جوانان بسیجی با بصیرت و پاسداران ولایت مدار خستگی ناپذیر در مسیر تحقق رسالت عظیم برای طلوع خورشید عالمتاب ولایت عظمی، همواره بر تارک تاریخ آزادگی این ملت شجاع، درخشان و ماندگار خواهد ماند و به کوری چشم مزدوران جاهل و عناصر دشمن حقیر این مرز و بوم، انقلاب اسلامی با عزت و بالندگی بیشتر روز به روز قوی‌تر و حسادت و حسرت دشمنان روز به روز کریه‌تر و آن‌ها را ذلیل‌تر خواهد نمود.
شهادت پاسدار فداکار سپاه اسلام «نورالدین جنگجو» و برادر بسیجی همراهش که از نیرو‌های خدوم و جان بر کف سپاه ناحیه بیرم از خطه دلاورخیز و شهید پرور منطقه لارستان فارس می‌باشند را به فرماندهی معظم کل قوا، خانواده‌های معظم شهدا، آزاده‌ها و ایثارگران خاصه خانواده مکرم شهید جنگجو و برادر عزیزم جناب شیخ غلامعباس جنگجو تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.
اینجانب برای ارواح طیبه این دو همرزم عزیزمان، رزمنده بسیجی شجاع و پاسدار ولایت مدار علو درجات معنوی برای بازماندگان و منسوبین صبر جمیل و اجر جزیل و توفیق پیروی بیش از پیش همگان از فرامین حکیمانه و مدبرانه، ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) را از خداوند سبحان مسئلت می‌نمایم.

دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری
فرمانده نیروی دریایی سپاه