جمع آوری ۹۵۷ انشعاب غیر مجاز برق در مریوان مدیر توزیع برق شهرستان مریوان از شناسایی و جمع آوری ۹۵۷ انشعاب غیر مجاز برق در سال ۱۴۰۲ خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ عبدالله آذری مدیر توزیع برق شهرستان مریوان از کشف و شناسایی ۹۵۷ انشعاب غیرمجاز برق در سال […]

مدیر توزیع برق شهرستان مریوان از شناسایی و جمع آوری ۹۵۷ انشعاب غیر مجاز برق در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ عبدالله آذری مدیر توزیع برق شهرستان مریوان از کشف و شناسایی ۹۵۷ انشعاب غیرمجاز برق در سال گذشته خبر داد و گفت: این تعداد انشعاب غیرمجاز به منظور حفظ پایداری شبکه برق و عبور از پیک و همچنین تامین رفاه و آسایش شهروندان و کاهش تلفات انرژی از سطح شبکه شناسایی شده و از این تعداد ۳۲۰ مورد آن به انشعاب دائم تبدیل شد.
آذری با بیان اینکه جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز با هدف قانونمند کردن این انشعابات، کاهش تلفات و توزیع برق مطمئن انجام می‌شود، افزود: یکی از مهم‌ترین مولفه‌های تلفات در شبکه برق، انشعابات غیرمجاز در بخش توزیع است که به دلیل افزایش میزان استفاده از انرژی، خسارات زیادی را به شبکه توزیع برق وارد می کند.
وی در ادامه با اشاره به اینکه انرژی ذخیره شده ناشی ازجمع آوری انشعابات غیرمجاز مذکور سه میلیون و ۳۹۵ هزار کیلو وات ساعت بوده است، افزود: در سالجاری نسبت به صدور ۹۰۰۰مگاوات ساعت انرژی تعدیل شده برای متخلفین درمریوان اقدام لازم صورت گرفت.
مدیر توزیع برق شهرستان مریوان در ادامه اظهار داشت: کاهش تلفات، مدیریت مصرف بهینه برق، کاهش خاموشی ها وانرژی توزیع نشده ازاهداف اجرای این طرح عنوان کرد.