به اذن خدا ظهور می‌کنند و دنیا را از عدل و داد مزین خواهند کرد دکتر محمد سجاد قلعه شاخانی رئیس کل تعاونی های مسکن یاران مالک اشتر «ایثارگران و رزمندگان» استان کردستان و مدیر کل گروه شرکت های ایثار سنندج – کردستان در پیامی ولادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی عج و هفته سربازان […]

به اذن خدا ظهور می‌کنند و دنیا را از عدل و داد مزین خواهند کرد

دکتر محمد سجاد قلعه شاخانی رئیس کل تعاونی های مسکن یاران مالک اشتر «ایثارگران و رزمندگان» استان کردستان و مدیر کل گروه شرکت های ایثار سنندج – کردستان در پیامی ولادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی عج و هفته سربازان گمنام امام زمان علیه السلام را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری آریا از کردستان؛ متن پیام ایشان به شرح ذیل است:

«بسر آمد شب هجران و سحر نزدیک است
صبرکن، صبر که هنگام ظفر نزدیک است
رحمى اى باد خزان، کز اثر همّت اشک
نونهالى که نشاندم، به ثمر نزدیک ست»

نیمه شعبان یکی از اعیاد باشکوه مسلمانان و شیعیان جهان است که با ولادت یگانه منجی عالم بشریت، حضرت صاحب‌الزمان (عج) مصادف است.
ایشان دوازدهمین امام شیعیان هستند که بنابر خواست خداوند از نظر‌ها غایب‌اند و زمانی که زمینه ظهورشان ایجاد شود، به اذن خدا ظهور می‌کنند و دنیا را از عدل و داد مزین خواهند کرد.
ضمن تبریک این عید بزرگ محضر مقام معظم رهبری، آحاد مسلمین جهان و تمامی خانواده های معزز و محترم شهدا،جانبازان و ایثارگران بویژه استان کردستان، از خداوند متعال فرج و ظهور آن حضرت را برای نجات بشریت از ظلم و ستم و برقراری عدالت و صلح در جهان مسئلت می نمایم.
امید است در سایه عنایات خاصه حضرت ولی عصر (عج) و با همدلی و تلاش یکدیگر، شاهد پیشرفت و تعالی روزافزون ایران اسلامی در همه زمینه ها باشیم.

دکتر محمد سجاد قلعه شاخانی: رئیس کل تعاونی های مسکن یاران مالک اشتر «ایثارگران و رزمندگان» استان کردستان و مدیر کل گروه شرکت های ایثار سنندج – کردستان