خبرگزاری رسمی تشکیلات خودگردان فلسطین (وفا) از شهادت دو نفر و جراحت پنج تن دیگر در حمله نظامیان رژیم صهیونیستی به یک اردوگاه در نوار غزه خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران ، منابع رسانه‌ای از فلسطین خبر دادند که حمله نظامیان رژیم صهیونیستی به یک اردوگاه در نوار غزه حداقل دو […]

خبرگزاری رسمی تشکیلات خودگردان فلسطین (وفا) از شهادت دو نفر و جراحت پنج تن دیگر در حمله نظامیان رژیم صهیونیستی به یک اردوگاه در نوار غزه خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران ، منابع رسانه‌ای از فلسطین خبر دادند که حمله نظامیان رژیم صهیونیستی به یک اردوگاه در نوار غزه حداقل دو شهید و پنج زخمی بر جای گذاشته است.

شبکه «الجزیره» انگلیسی در خبری فوری به نقل از خبرگزاری رسمی تشکیلات خودگردان فلسطین (وفا) از شهادت دو نفر و جراحت پنج تن دیگر در حمله نظامیان رژیم صهیونیستی به یک اردوگاه در نوار غزه خبر داد.

در شرایطی که آخرین خبرها از آغاز عملیات نیروهای مقاومت فلسطین با عنوان عملیات «طوفان الاقصی» علیه صهیونیست‌ها حکایت دارد، نظامیان رژیم صهیونیستی به یک اردوگاه نوار غزه حمله کردند.

بنا بر گزارش خبرگزاری وفا، در نتیجه حمله نظامیان رژیم صهیونیستی به اردوگاه «بوریج» در نوار غزه، دو جوان فلسطینی شهید و پنج نفر دیگر زخمی شدند.

به گزارش این رسانه تشکیلات خودگردان فلسطین، حال یکی از مجروحان حمله رژیم صهیونیستی، وخیم گزارش شده است.

شهادت و جراحت ساکنان این اردوگاه در شرایطی خبرساز شده که مناطق مختلفی از اراضی فلسطین اشغالی شامل تل‌آویو هدف حملات موشکی و راکتی مقاومت قرار گرفته است.

«محمد الضیف» فرمانده کل «کتائب القسام» شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) صبح روز شنبه (امروز) از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» علیه صهیونیست‌ها خبر داد.

اعلام آغاز این عملیات ساعتی بعد از انتشار خبرها درباره حملات موشکی از نوار غزه به اراضی فلسطین اشغالی، انجام شد.

به گفته فرمانده کل کتائب القسام، «در حمله اول عملیات طوفان الاقصی به مواضع دشمن، فرودگاه‌ها و استحاکاماتشان بیش از ۵ هزار موشک و راکت شلیک شد. ما تصمیم گرفته‌ایم جنایت اشغالگران را پایان دهیم. زمانی که آن‌‌ها بدون هیچ گونه حساب و کتابی یاغی‌گری می‌کردند به پایان رسید».

وی افزود: «به مدافعان [مسجد الاقصی] تعرض کردند، حرمت مسجد را از بین بردند و ما پیشر به آن‌ها هشدار داده بودیم. صدها نفر امسال به علت جنایت اشغالگران شهید و مجروح شدند. فراخوان‌های ما برای معامله تبادل اسرا رد شد و هر روز تخلفات در کرانه باختری ادامه دارد».