دیدار با خانواده شهید مدافع حرم حمیدرضا بابلخانی به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی ودر راستای ترویج فرهنگ ایثار وشهادت جمعی از اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای استان اصفهان با حضور در منزل شهید مدافع حرم حمیدرضا بابلخانی یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند. به گزارش خبرنگار پایگاه […]

دیدار با خانواده شهید مدافع حرم حمیدرضا بابلخانی

به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی ودر راستای ترویج فرهنگ ایثار وشهادت جمعی از اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای استان اصفهان با حضور در منزل شهید مدافع حرم حمیدرضا بابلخانی یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و سومین سالروز سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی(ره) امروز جمعی از اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای استان اصفهان با حضور در منزل شهید مدافع حرم حمیدرضا بابلخانی یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین کلباسی معاون دفتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اصفهان مستقر در دانشگاه فنی و حرفه ای استان ضمن معرفی حاضرین با اشاره به ارزشمند بودن جایگاه شهدا، اظهار داشت: در قرآن کریم و روایات از فرهنگ مقدس ایثار و شهادت و همچنین جایگاه بلند مرتبه شهدا به جدیت واحترام یاد شده است.

پدر و مادر شهید بابلخانی نیز، خاطراتی را راجع به سجایای اخلاقی و رفتاری و ویژگی های ممتاز فرزند شهیدشان بیان نمودند.

در پایان این مراسم معنوی دکتر مشرف زاده سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای استان اصفهان با تاکید بر ویژگی های خاص شهید بابلخانی همچون ولایت مداری، اخلاص، بخشندگی، ارادت ویژه به اهل بیت عصمت و طهارت و… یاد و خاطره این شهید والامقام را گرامی داشت.