۵ نفر بر اثر تخریب ساختمان متروکه در سنندج دچار سانحه شدند معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر کردستان گفت: بر اثر تخریب یک ساختمان قدیمی متروکه در محله «سرتپوله ی» سنندج ۵ نفر از شهروندان دچار حادثه شدند که توسط امدادگران هلال احمر نجات یافتند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از […]

۵ نفر بر اثر تخریب ساختمان متروکه در سنندج دچار سانحه شدند

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر کردستان گفت: بر اثر تخریب یک ساختمان قدیمی متروکه در محله «سرتپوله ی» سنندج ۵ نفر از شهروندان دچار حادثه شدند که توسط امدادگران هلال احمر نجات یافتند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، مهدی خوش قدم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از اعلام حادثه با مرکز هماهنگی عملیات هلال احمر ۳ تیم ارزیاب، واکنش سریع و سگ های زنده یاب به محل اعزام شده و در یک عملیات جستجو و نجات ۵ نفر از افراد گیر افتاده در زیر آوار نجات یافتند. 

وی افزود: خوشبختانه حال عمومی افراد حادثه دیده خوب بوده و با مشکل خاصی روبرو نبودند با این حال نجاتگران هلال احمر به ارائه‌ی کمک های اولیه به آن افراد پرداختند. 

معاون امداد ونجات جمعیت هلال احمر کردستان از شهروندان سنندجی ساکن در محلات قدیمی این شهر خواست که نسبت به ایمنی منازل مسکونی خود اطمینان حاصل کنند و در صورت نواقص در امور فنی و ساختمانی با ادارات متولی امر ارتباط بگیرند.

کویستان عبدالحکیمی /کردستان