بمباران بیمارستان غزه نشان از شکست صهیونیست‌ها دارد معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان غزه مصداق بارز نسل‌کشی است، گفت: این نشان‌دهنده شکست و ضربه سختی است که از جبهه مقاومت خورده‌اند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سید جلال حسینی با اشاره به حمله رژیم […]

بمباران بیمارستان غزه نشان از شکست صهیونیست‌ها دارد

معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان غزه مصداق بارز نسل‌کشی است، گفت: این نشان‌دهنده شکست و ضربه سختی است که از جبهه مقاومت خورده‌اند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سید جلال حسینی با اشاره به حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان غزه، اظهار کرد: این اقدام مصداق بارز نسل‌کشی است و صهیونیست‌ها به دنبال این هستند با کشتاری که انجام می‌دهند، شکست خود را به پیروزی تبدیل کنند.

معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین کشور عنوان کرد: آمریکا کاملا جنگ را به عهده گرفته و وزیر امور خارجه این کشور نیز صراحتا اعلام کرده که غزه را با خاک یک‌سان می‌کنیم و با چند کشور هم صحبت کرده اما این کشورها قبول نکردند.

وی با بیان اینکه حمله به بیمارستان غزه نشان از سبوعیت و وحشی‌گری صهیونیست‌ها دارد، خاطرنشان کرد: این نشان دهنده شکست و ضربه سختی است که از جبهه مقاومت خورده‌اند.

حسینی افزود: رژیم صهیونیستی حریف حماس نمی‌شود و به همین خاطر مردم را می‌کشد که این نشانه وحشی‌گری و شکست آن‌هاست و همین منجر می‌شود که افکار عمومی به شدت علیه این رژیم غاصب تحریک شوند و در چند روز آینده ممکن است ورق برگردد.

معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین کشور تاکید کرد: صهیونیست‌ها به نوعی برای خود راه برگشتی نمی‌بینند، زیرا یک شکست بسیار بزرگی از جبهه مقاومت فلسطین خورده‌اند و سعی دارند با کشتار دو سه برابری نسبت به کشتار خودشان این مسئله را جبران کنند و این موضوع پیش‌بینی شده بود.

وی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در دیدار با نخبگان و استعدادهای برتر علمی کشور، تصریح کرد: صبر جبهه مقاومت فلسطین لبریز شده و احتمال اینکه در روزهای آینده اقدامات دیگری از سمت جبهه مقاومت انجام شود، وجود دارد.

حسینی با بیان اینکه صهیونیست‌ها از لحاظ ساختار درونی کاملا فروپاشیده‌اند، اضافه کرد: مقصود رژیم صهیونیستی کشتار و کشته گرفتن است و می‌خواهد مردم غزه را مجبور به تخلیه شمال غزه کنند تا خودشان در آن مستقر شوند.

معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین کشور در پایان با بیان اینکه دیگر سکوت واقعا نشانه بی‌غیرتی بسیار شدید است، اظهار کرد: من فکر می‌کنم که وقت آن رسیده برخی از کشورهای اروپایی نیز دست از حمایت رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی بردارند که ممکن است آن‌ها هم از انسانیت دور باشند؛ وقت آن رسیده که مردم کشورهای مسلمان نیز بیدار شوند و یک اقدام عاجلی انجام دهند.