حضور سردار سید صادقی حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس در موکب پذیرایی از زائرین اربعین حسینی در سنندج سردار سید صادقی حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس عصر امروز همراه با حجت الاسلام محمد کاروند مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کردستان از موکب پذیرایی زائرین اربعین حسینی در سنندج بازدید کردند. به گزارش خبرنگار […]

حضور سردار سید صادقی حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس در موکب پذیرایی از زائرین اربعین حسینی در سنندج

سردار سید صادقی حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس عصر امروز همراه با حجت الاسلام محمد کاروند مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کردستان از موکب پذیرایی زائرین اربعین حسینی در سنندج بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ حجت‌الاسلام محمد کاروند در این بازدید اظهار کرد: چهار موکب اربعین از محل اجرای نیت واقفان خیراندیش در سطح استان کردستان راه‌اندازی شده است.

وی افزود: این موکب‌ها از محل نیات موقوفات مرتبط با نیت عزاداری ایام شهادت سید الشهدا امام حسین(ع) دایر شده و به مدت ۱۵ روز از زائران و عزاداران اربعین حسینی پذیرایی می‌کند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان از استقرار این موکب پذیرایی در محور سنندج – کرمانشاه خبر داد و بیان کرد: این موکب در راستای اجرای نیت موقوفات اهل سنت در خروجی شهر سنندج به سمت کرمانشاه (میدان جهاد) آماده شده و فعالیت خود را از  ۱۵ شهریورماه آغاز کرده است.