عاملان سنگ پرانی به خودروها در محورهای مواصلاتی کردستان دستگیر شدند فرمانده انتظامی استان از دستگیری ۴ نفر از عاملان سنگ پرانی به خودروهای عبوری در محورهای کردستان خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ سردار “علی آزادی”در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در پی فراخوان های معاندان نظام در […]

عاملان سنگ پرانی به خودروها در محورهای مواصلاتی کردستان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان از دستگیری ۴ نفر از عاملان سنگ پرانی به خودروهای عبوری در محورهای کردستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ سردار “علی آزادی”در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در پی فراخوان های معاندان نظام در فضای مجازی برای اعتصاب کامیون داران و عدم استقبال رانندگان از این موضوع  عده ای افراد  مغرض با حضور در محورهای مواصلاتی با سنگ پرانی مانع اخلال در تردد حمل و نقل عمومی در محورهای استان می شدند که این موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.
وی با بیان اینکه محورهای استان محل کامیون های حامل بار بوده و از اهیمت ویژه ای برخوردار می باشد افزود: ماموران انتظامی با اشراف اطلاعاتی متهمان راشناسایی کردند.
فرمانده انتظامی کردستان گفت: در این راستا ۴ نفر از عاملان سنگ پرانی به کامیون های عبوری در محورهای سنندج به سروآباد و سنندج به دهگلان دستگیر شدند.
سردار آزادی با اشاره به اینکه در تحقیقات به عمل آمده، متهمان از اعمال خود ابراز پشیمانی کردند، تصریح کرد: متهمان به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.
این مقام انتظامی استان با بیان اینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس است، گفت: با مخلان نظم و امنیت مردم و کسانی که بخواهند برای تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی استان مزاحمت ایجاد کنند برابر قانون قاطعانه برخورد می کنیم.