رتبه سوم شرکت آبفا کردستان در ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی استان شرکت آب و فاضلاب استان کردستان طبق اعلام سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی استان در سال ۱۳۹۹ در میان ۴۸ دستگاه عنوان سوم را به دست آورد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، […]

رتبه سوم شرکت آبفا کردستان در ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی استان

شرکت آب و فاضلاب استان کردستان طبق اعلام سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی استان در سال ۱۳۹۹ در میان ۴۸ دستگاه عنوان سوم را به دست آورد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، این ارزیابی بر اساس دو سرشاخص اصلی عمومی و اختصاصی انجام شد و طبق آن تمامی اقدامات دستگاه های اجرایی استان در بخش ها و حوزه های مختلف مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

بر این اساس شرکت آبفا در شاخص های عمومی ۸۴۳٫۲۲ امتیاز و در شاخص های اختصاصی ۹۹۵ امتیاز و در مجموع ۱۸۳۸٫۲۲ امتیاز را کسب کرد و بر این اساس رتبه سوم را در میان قریب به ۵۰ دستگاه اجرایی در استان کردستان به دست آورد.

شرکت آب و فاضلاب استان کردستان همواره می کوشد با ارتقای خدمات خود زمینه رضایتمندی هرچه بیشتر شهروندان را فراهم آورد و رتبه کسب شده نیز تاییدی بر این امر است.

کویستان عبدالحکیمی/کردستان