۹۰ درصد جایگاه‌های توزیع سوخت کردستان وارد مدار شدند/هیچگونه مشکلی از نظر تامین بنزین در سطح استان وجود ندارد مدیرکل امور امنیتی استانداری کردستان با اشاره به اختلال ایجاد شده در جایگاه های توزیع سوخت گفت: در حال حاضر ۹۰ درصد جایگاه های توزیع سوخت استان به صورت آفلاین فعال هستند و ١٠ درصد باقیمانده […]

مدیرکل امور امنیتی استانداری کردستان با اشاره به اختلال ایجاد شده در جایگاه های توزیع سوخت گفت: در حال حاضر ۹۰ درصد جایگاه های توزیع سوخت استان به صورت آفلاین فعال هستند و ١٠ درصد باقیمانده نیز تا ساعاتی دیگر فعال می‌شوند.


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ هادی روشن شامگاه روز دوشنبه۲۷ آذر در جریان بازدید از جایگاه‌های توزیع سوخت شهرستان سنندج در جمع رسانه ها، گفت: در حال حاضر مشکلی از نظر توزیع سوخت در سطح استان وجود ندارد و تمامی جایگاه‌های شلوغ به صورت آفلاین در حال خدمت رسانی به مردم هستند.


وی با بیان اینکه هیچگونه مشکلی از نظر تامین بنزین در سطح استان وجود ندارد به مردم اطمینان داد گران شدن نرخ سوخت در کار نیست و از مردم خواست به شایعات توجه نکنند.
مدیرکل امور امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان افزود: مسئولان در حال بازرسی و نظارت بر تمامی جایگاه‌های عرضه سوخت استان هستند.