بر اساس تصمیم کارگروه سوخت استان آذربایجان‌غربی، مبنی بر پیش بینی برودت هوا و افت شدید دما و صرفه جویی در مصرف انرژی، تمام مدارس استان آذربایجان‌غربی سه شنبه و چهارشنبه (۲۰ و ۲۱ دی ماه) غیرحضوری و آموزش از طریق شبکه شاد انجام خواهد پذیرفت. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، برودت هوا […]

بر اساس تصمیم کارگروه سوخت استان آذربایجان‌غربی، مبنی بر پیش بینی برودت هوا و افت شدید دما و صرفه جویی در مصرف انرژی، تمام مدارس استان آذربایجان‌غربی سه شنبه و چهارشنبه (۲۰ و ۲۱ دی ماه) غیرحضوری و آموزش از طریق شبکه شاد انجام خواهد پذیرفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، برودت هوا مدارس و دانشگاه های آذربایجان‌غربی را تعطیل کرد/ادارات دوساعت زودتر تعطیل می شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، بر اساس تصمیم کارگروه سوخت استان، مبنی بر پیش بینی برودت هوا و افت شدید دما و صرفه جویی در مصرف انرژی، تمام مدارس استان آذربایجان‌غربی سه شنبه و چهارشنبه (۲۰ و ۲۱ دی ماه) غیرحضوری و آموزش از طریق شبکه شاد انجام خواهد پذیرفت.

یاد آور می‌شود امتحانات نهایی پایه دوازدهم طبق برنامه برگزار خواهد شد و امتحانات داخلی لغو و زمان برگزاری متعاقبا از طریق مدیران مدارس به دانش اموزان و اولیای گرامی اطلاع‌رسانی می‌شود.

خاطرنشان می‌شود باتوجه به برودت شدید هوا و احتمال کاهش فشار گاز، مقرر شد فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و بخش‌های اداری دانشگاه ارومیه روز سه شنبه ۲۰ دی ماه و چهارشنبه ۲۱ دی ماه ۱۴۰۱ تعطیل و تاریخ برگزاری امتحانات روزهای مذکور به بعد از اتمام امتحانات موکول و زمان آن متعاقبا اعلام می‌شود.

همچنین با اعلام معاون استاندار ادارات استان نیز فردا دوساعت زودترتعطیل می شوند.