فرودگاه اصفهان آماده میزبانی از زائران حج عمره مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان از آمادگی فرودگاه اصفهان جهت خدمت‌رسانی به زائران حج عمره خبر داد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از از روابط عمومی فرودگاه‌های استان اصفهان، ابوذر ضیایی در جلسه کمیته تسهیلات فرودگاهی که با محوریت پروازهای حج عمره برگزار شد، از […]

مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان از آمادگی فرودگاه اصفهان جهت خدمت‌رسانی به زائران حج عمره خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از از روابط عمومی فرودگاه‌های استان اصفهان، ابوذر ضیایی در جلسه کمیته تسهیلات فرودگاهی که با محوریت پروازهای حج عمره برگزار شد، از آمادگی این فرودگاه جهت خدمت‌رسانی به زائرین سرزمین وحی خبر داد و گفت: اکنون که پس از گذشت حدود ۹ سال وقفه، مجدداً توفیق خدمت‌رسانی به زائرین بیت‌الله الحرام در عملیات حج عمره نصیب کارکنان فرودگاه اصفهان شده، تمام سعی و تلاشمان بر این خواهد بود تا این عملیات نیز همانند عملیات حج تمتع به‌خوبی و درشان زائرین خانه خدا انجام شود.

وی در ادامه با تأکید بر ارائه تسهیلات مطلوب به زائرین و همچنین به‌کارگیری نیروهای کارآمد توسط واحدهای خدمت‌رسان، اتخاذ تدابیر لازم جهت تکریم و همچنین کاهش زمان ایستایی زائرین در پایانه را خواستار شد.

مدیرکل حج و زیارت استان نیز در این جلسه که با حضور اعضای کمیته حج فرودگاه برگزار شد، از برنامه‌ریزی جهت اعزام زائرین استان‌های اصفهان و چهارمحال بختیاری از فرودگاه شهید بهشتی خبر داد و افزود طبق اعلام سازمان حج و زیارت، شروع این عملیات در دی‌ماه خواهد بود.

گفتنی است شرکت‌های هواپیمایی ایران‌ایر و معراج، عملیات اعزام و پذیرش زائرین حج عمره امسال در فرودگاه اصفهان را بر عهده خواهند داشت.