تعطیلی و جزای نقدی پزشک متخصص متخلف در اصفهان مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اصفهان گفت: با حکم تعزیرات حکومتی اصفهان، مطب پزشک متخلف تعطیل و محکوم به پرداخت جزای نقدی شد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی اصفهان، علی‌اکبر مختاری گفت: بر اساس شکایت مردمی، پرونده پزشک فوق‌تخصص […]

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اصفهان گفت: با حکم تعزیرات حکومتی اصفهان، مطب پزشک متخلف تعطیل و محکوم به پرداخت جزای نقدی شد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی اصفهان، علی‌اکبر مختاری گفت: بر اساس شکایت مردمی، پرونده پزشک فوق‌تخصص جراحی عروق پیرامون دریافت وجه اضافه بر تعرفه و مطالبه سکه تمام بهارآزادی از بیماران برای انجام عمل جراحی در شعبه سوم ویژه رسیدگی به تخلفات صنفی بهداشت و درمان تعزیرات حکومتی اصفهان رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اصفهان افزود: شعبه پس از بررسی مدارک پیرامون دریافت هزینه مازاد بر تعرفه اعلامی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی از بیماران و گزارش کمسیون ماده ۱۱ دانشگاه علوم پزشکی تخلف دریافت وجه اضافی بر تعرفه بعنوان زیرمیزی را محرز کرد.

وی گفت: با حکم تعزیرات پزشک متخلف به پرداخت یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال جزای نقدی و درج محکومیت در پرونده پزشکی و تعطیلی مطب متهم به مدت پنج روز تحت نظارت معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی محکوم شد.

مختاری افزود: در صورت بروز تخلف دریافت هزینه‌های اضافی از بیماران و با توجه و تهدید سلامت عمومی به‌واسطه تحت‌فشار قراردادن بیماران به‌شرط ارائه خدمات پزشکی و درمانی به آنان به پرداخت زیرمیزی، این پزشکان متخلف محکوم به جزای نقدی و پلمب مطب خواهند شد.