استاندار اصفهان با صدور پیامی هفته بسیج را تبریک گفت. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یارانبه نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، دکتر سید رضا مرتضوی استاندار اصفهان با صدور پیامی هفته بسیج را تبریک گفت.متن پیام استاندار اصفهان به شرح زیر می باشد:باسمه تعالیاگر بسیج در دوران […]

استاندار اصفهان با صدور پیامی هفته بسیج را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یارانبه نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، دکتر سید رضا مرتضوی استاندار اصفهان با صدور پیامی هفته بسیج را تبریک گفت.
متن پیام استاندار اصفهان به شرح زیر می باشد:
باسمه تعالی
اگر بسیج در دوران پس از جنگ نبود و اگر امروز هم نباشد، کُمیت این انقلاب و این نظام و همه حرکت های سازنده این کشور لنگ است. مقام معظم رهبری (مدظله)
پنجم آذرماه سالروز تأسیس شجره طیبه بسیج است. نهادی برساخته از متن جامعه است که با درایت و دوراندیشی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)، بر مبنای اصول و باورهای دینی و اعتقادی مردم، رهیده از چنگال نظام منحوس سلطه و طاغوت زمان شکل گرفت. مجموعه ای مخلص و محسن که با اتکا به نیروهای ارزشی، جهادی و با انگیزه توانست تاثیرات عدیده وافر و بسزایی در راه صیانت و حراست از دستاوردهای بی بدیل انقلاب اسلامی ایفا و به منصه ظهور برساند. بی تردید نهاد تناور بسیج به عنوان نیروی معتقد، مجاهد، ولایی، هوشمند و متعهد از آغاز شکل گیری تا به امروز به عنوان بازوی قدرتمند نظام در تمامی عرصه ها ازجمله حوزه دفاعی، علمی و پژوهشی، سازندگی، فرهنگی و اجتماعی، عمرانی و درمانی و … و به ویژه در عرصه های خطیر همچون بحران ها و وقایع چالش آفرین برای مردم خوش درخشیده و حضوری پرشور، خالصانه و خدمتگزار داشته است. بسیجی با مشق ایثار، جهاد و شهادت رویکردی مؤثر و سازنده در تحقق توفیقات مستمر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایفا نموده و درگام دوم انقلاب با پیروی از فرامین رهبر فرزانه انقلاب (مدظله العالی) و بهره مندی از اخلاص ذاتی، به معنای واقعی کلمه خود را وقف خدمت به مردم و کشور نموده تا از این رهگذر در راه خودکفایی روزافزون کشور به شکلی مستمر و پویا جهادگونه سر از پا نشناسد.
در چهل و سومین سالگرد تأسیس این شجره طیبه ضمن نثار درود خالصانه و خاضعانه خویش به ارواح طیبه شهدا و امام شهداء (ره)، فرا رسیدن هفته بسیج، این لشکر مخلص خدا، را به همه مردم استان شهید پرور اصفهان به ویژه بسیجیان دلاور و ولایتمدار تبریک و تهنیت عرض نموده و اقتدار، عزت و عظمت روزافزون اسلام و مسلمین و همه دلسوزان مخلص را در پرتو توجهات خاص حضرت صاحب الامر (عج) و تدابیر داهیانه فرمانده معظم کل قوا، حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) از درگاه ایزد منان مسئلت می نمایم.
سیدرضا مرتضوی
استاندار اصفهان