رئیس جمهور آمریکا در پاسخ به گمانه‌زنی‌ها درباره سلامتی خود و شرکت در انتخابات ریاست جمهوری بعدی گفت، ممکن است فردا مریض شود و بمیرد. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،به نقل از خبرگزاری فارس،بایدن در ادامه گفت: «من به سرنوشت احترام زیادی می‌گذارم. ممکن است فردا مریض شوم و می دانید، همین فردا بیفتم […]

رئیس جمهور آمریکا در پاسخ به گمانه‌زنی‌ها درباره سلامتی خود و شرکت در انتخابات ریاست جمهوری بعدی گفت، ممکن است فردا مریض شود و بمیرد.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،به نقل از خبرگزاری فارس،بایدن در ادامه گفت: «من به سرنوشت احترام زیادی می‌گذارم. ممکن است فردا مریض شوم و می دانید، همین فردا بیفتم و بمیرم».

او همچنین گفت: «در مورد سطح انرژی من و اینکه چقدر توانایی انجام کارها را دارم، فکر می‌کنم مردم باید نگاه کنند و بگویند آیا او هنوز همان اشتیاق انجام کارش را دارد؟ اگر فکر می‌کنند که هنوز توانایی دارم، پس مشکلی نیست ولی اگر اینطور فکر نمی‌کنند باید تشویقم کنند که [برای انتخابات] اقدام نکنم».

مسن‌ترین رئیس جمهور آمریکا که ماه آینده ۸۰ ساله می‌شود افزود:‌ «در حال حاضر بزنم به تخته، نمی‌خواهم خودم را چشم بزنم ولی سلامت خوبی دارم. از همه لحاظ از نظر فیزیکی و روانی درست کار می‌کنم».