دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان با بیان این‌که تضعیف نیروهای نظامی و انتظامی ، ضربه به موجودیت کشور است گفت: امنیت امروز کشور مرهون دلاوری ها و جانفشانی های نیروهای نظامی و انتظامی است. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران خبرگزاری فارس در یزد، محمدرضا حدادزاده پیش از ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه […]

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان با بیان این‌که تضعیف نیروهای نظامی و انتظامی ، ضربه به موجودیت کشور است گفت: امنیت امروز کشور مرهون دلاوری ها و جانفشانی های نیروهای نظامی و انتظامی است.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران خبرگزاری فارس در یزد، محمدرضا حدادزاده پیش از ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه دادستان میبد با تبریک هفته نیروی انتظامی، قدردانی از زحمات نیروهای نظامی و امنیتی را رسالتی همگانی دانست و اظهار کرد: مسئولان و به ویژه نخبگان جامعه باید در جهت تقویت نیروهای نظامی و انتظامی کشور تلاش کنند.

وی پیشگیری از وقوع جرم را مهمترین اولویت دستگاه قضا در دوران تحول و تعالی ذکر کرد و افزود: آسیب های پنهان از مهمترین چالش‌های پیشروی جامعه است که باید متولیان و مجموعه های فرهنگی برای آن برنامه داشته باشند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد گفت: تضعیف بنیان خانواده و آسیب‌های فضای مجازی از مهمترین ریشه های برخی آسیب‌های اجتماعی است.

حدادزاده تصریح کرد: باید از ظرفیت بالای مجموعه مردمی به ویژه هیئات و مساجد در جهت پیشگیری از آسیب های اجتماعی و به ویژه اصلاح مجرمان بهره برد