رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری فردی که برای سرقت گوشی تلفن همراه ۳ نفر را با چاقو مجروح و راهی بیمارستان کرده بود در کمترین زمان توسط کارآگاهان این پلیس خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ سرهنگ رهنگ حسین تُرکیان  بیان داشت: در پی شکایت ۳ نفر از […]

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری فردی که برای سرقت گوشی تلفن همراه ۳ نفر را با چاقو مجروح و راهی بیمارستان کرده بود در کمترین زمان توسط کارآگاهان این پلیس خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ سرهنگ رهنگ حسین تُرکیان  بیان داشت: در پی شکایت ۳ نفر از شهروندان که مبنی بر اینکه فردی برای سرقت گوشی تلفن همراه آنها را مجروح و راهی بیمارستان کرده است موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه این شهروندان از ناحیه، دست، سر و صورت دچار جراحت شده و تحت درمان قرار گرفته بودند گفت: کارآگاهان پس از انجام تحقیقات از شاکیان و همچنین بررسی محل های وقوع سرقت و انجام یک سری اقدامات علمی و تخصصی سرانجام هویت فردی که اقدام به این سرقت ها کرده بود را بدست آورده و با رصد هوشمندانه خود توانستند وی را در یک عملیات ضربتی در مخفیگاه خود دستگیر کنند .

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان افزود: متهم در مواجه با مدارک و مستندات پلیس لب به اعتراف باز کرده به ۴ فقره زورگیری گوشی تلفن همراه که ۳ مورد آن با مجروح کردن افراد مال باخته همراه بوده اعتراف و عنوان کرد که گوشی ها را به یک فرد مالخر فروخته است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه تحقیقات بر روی این پرونده تا شناسایی فرد مالخر کماکان ادامه دارد از شناسایی مال باخته چهارم و دریافت شکایت وی خبر داد و گفت: در این رابطه پرونده تشکیل و متهم برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

تُرکیان در ادامه از دستگیری ۵ سارق زورگیر و ۵ موبایل قاپ دیگر در راستای اجرای طرح امنیت محله محور طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: این طرح به صورت مداوم توسط کارآگاهان پلیس آگاهی درسطح محلات اجرا می شود و از شهروندان می خواهیم هرگونه اطلاعات در خصوص اقدامات مجرمانه و مشکوک در محله خود را از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ به ما اطلاع دهند.