قبولی ۴۴۶ مددجوی کردستانی در مدارس تیزهوشان مدیرکل کمیته امداد استان کردستان گفت: ۴۴۶ دانش آموز تحت حمایت این نهاد موفق به کسب رتبه برتر و پذیرش در مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی شدند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ رضا طوسی در آئین تجلیل از دانش آموزان مستعد مدارس تیزهوشان تحت […]

قبولی ۴۴۶ مددجوی کردستانی در مدارس تیزهوشان

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان گفت: ۴۴۶ دانش آموز تحت حمایت این نهاد موفق به کسب رتبه برتر و پذیرش در مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی شدند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ رضا طوسی در آئین تجلیل از دانش آموزان مستعد مدارس تیزهوشان تحت حمایت کمیته امداد کردستان عنوان کرد: یکی از هدف های این نهاد در حمایت های تحصیلی، قطع زنجیره فقر از خانواده ها به فرزندان است.

وی افزود: این حمایت ها از طریق مشاوره های تحصیلی و دوره های آموزشی و پرداخت کمک هزینه تحصیلی به فرزندان مددجویان انجام می شود.

طوسی گفت: از تعداد ۱۶۰ هزار مددجوی تحت حمایت ۲۳ هزار دانش آموز هستند.

وی ادامه داد : سال گذشته ۸۵۰ دانش آموز پشت کنکوری با حمایت های این نهاد و از طریق بهره گیری از ظرفیت موسسات و مراکز آموزشی که با کمیته امداد تفاهم نامه دارند ۱۵۸ نفر جزو پذیرفته شدگان رتبه زیر ۲۰ هزار نفر شدند.

وی تصریح کرد: از این تعداد ۳۸ نفر رتبه زیر دو هزار را کسب کردند.

مدیر کل کمیته امداد استان کردستان گفت: هم اکنون ۴۴۳ نفر از دانش آموزان تحت حمیات کمیته امداد کردستان موفق به کسب رتبه در مدارس تیزهوشان ونمونه دولتی شده و در این مدارس تحصیل می کنند.

وی با بیان اینکه از این تعداد ۲۱۵ نفر نفر در مناطق روستایی و ۲۲۸ نفر در شهرها سکونت دارند، عنوان کرد: ۲۴۶ نفر از این دانش آموزان دختر و ۱۹۷ نفر نیز پسر هستند.