رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از یک فرصت ۳ ماهه به دستگاه های اجرایی برای ارزیابی عملکرد آنها در زمینه اجرای سیاست های ابلاغی محیط زیست خبر داد.    به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، علی سلاجقه در نخستین همایش سیاست های کلی نظام […]

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از یک فرصت ۳ ماهه به دستگاه های اجرایی برای ارزیابی عملکرد آنها در زمینه اجرای سیاست های ابلاغی محیط زیست خبر داد.

   به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، علی سلاجقه در نخستین همایش سیاست های کلی نظام در حوزه محیط زیست که صبح امروز در محل سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد، با بیان اینکه متاسفانه در سال های گذشته از اجرای این سیاست ها غفلت شده است، اظهار کرد: اگر این سیاست ها به قانون تبدیل و اجرایی می شد، وضعیت محیط زیست کشور به مراتب بهتر از امروز بود.
   وی تأکید کرد: سازمان حفاظت محیط زیست به سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری لبیک می گوید و تمام تلاش خود را برای اجرای این سیاست ها به کار خواهد بست. 
   رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه تمام سازمان باید در خدمت اجرای این سیاست ها باشد، گفت: تدوین برنامه هفتم توسعه مبتنی بر اصل پنجاهم قانون اساسی، سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری و سند تحول دولت مردمی، یک فرصت عالی برای محیط زیست کشور است.
   سلاجقه تصریح کرد: اکنون زمان طفره رفتن از اجرای این سیاست ها گذشته است و سازمان حفاظت محیط زیست اجازه نمی دهد که هیچ دستگاهی از عمل به تکالیف خود کوتاهی کند.
   معاون رئیس جمهور از یک فرصت ۳ ماهه به دستگاه های اجرایی برای ارزیابی عملکرد آن ها در زمینه اجرای سیاست های ابلاغی محیط زیست خبر داد و گفت: هم اینک کتابچه راهبردهای ۴ ساله سازمان مبتنی بر این سیاست ها در حال تدوین است که در آن شرح وظایف همه دستگاه ها و شاخص های ارزیابی آن ها مشخص می شود.
   وی در پایان سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری را نقشه راه سازمان و همه دستگاه در بحث حفاظت از محیط زیست عنوان کرد