نشست روشنگری و تبیینی روز جهانی قدس با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین آقا جانپور رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع کشور در ناحیه بسیج دانشجویی استان کردستان برگزار شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین آقاجان پور، رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع کشور در نشست روشنگری و تبیین روز جهانی […]

نشست روشنگری و تبیینی روز جهانی قدس با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین آقا جانپور رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع کشور در ناحیه بسیج دانشجویی استان کردستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین آقاجان پور، رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع کشور در نشست روشنگری و تبیین روز جهانی قدس که در سالن جلسات ناحیه بسیج دانشجویی استان کردستان با حضور دانشجویان هسته بین المللی و مسئولین پایگاههای بسیج دانشگاهها ظهر امروزدر ناحیه بسیج دانشجویی استان کردستان برگزار شد، اظهار داشت: امروز برای اولین بار در تاریخ بشریت رژیم صهیونسیتی اولین بانی جنگ در بین قدرتها و مسلمانان است.

آقا جانپور با اشاره به اینکه کشورهایی غربی، خود را مهد تمدن دمکراسی و دفاع از حقوق بشر می دانند گفت: آنها با شعار گرایی و به ظاهر از حقوق حیوانات هم دفاع می کنند، اما در باطن نه تنها از مظلوم دفاع نمی‌کنند، بلکه از ظالم نیز دفاع می کنند و بی رحمانه ترین جنایات را علیه بشریت انجام داده و ادامه می دهند.

آقارجانپور با اشاره به اینکه غربیها رژیم اشغالگر قدس را به رسمیت شناخته اند افزود:جنایات فجیع صدرا و شکیلا در تاریخ به عنوان تلخترین سند جنایی ثبت شده است که یکی از رویه های شوم و اثبات جنایات دشمنان اسلام ودسیسه های غرب را برای همه نمایان وعیان می کند.

وی گفت: فلسطینی‌ها بعد از انقلاب از حمایتهای معنوی حضرت امام و مردم ایران (ره)بهره گرفتند وکم کم باور داشتندکه ما بدون هیچ ملاحظه ای از آرمان و اهداف مردم فلسطین ومسلمانان حمایت وپشتیبانی ودفاع می کنیم.

وی افزود: زمانی که سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در لبلان حضور پیدا کرد، کشورهای اطراف تحولات جدیدی به خود گرفتند و آنجا بود که دشمن بار دیگر به لرزه افتاد و حمایت همه جانبه کشور ایران را از مردم مظلوم کشورهای مسلمان و خاورمیانه باور کرد.

ایشان با اشاره یکی از فرمایشات مقام معظم رهبری که می فرمایند، دشمن حتی در بدن هم نفوذ پیدا میکند افزودند: دشمنان اسلام و ایران به تلاش و جایگاه نخبگان در وزرات دفاع که نمونه بارز آن شهید فخری زاده است، واهمه دارند، زیرا که شهید فخری زاده،کار بسیار بزرگی انجام دادند و دشمن برای شناسایی و به شهادت رساندن این عناصر ارزشمند، شبانه روز آرامش را از خود صلب کرده بود.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع کشور گفت: امروز وظیفه شما دانشجویان در مقابل دشمنان تولید اقتدار دفاعیست، زیرا نباید ما هر لحظه فکر کنیم که دشمن دست از سر ما برداشته است، بلکه دشمنی نظام سلطه و غرب با جمهوری اسلامی ایران هیچ وقت تمام نمی شود، و زمانی ما کوتاه می اییم که دست از آرمانها و اهداف انقلاب برداشته باشیم و در این راه مقدس کوتاهی کنیم، بنابرین اقتدار نظامی را همواره باید داشته باشیم و این شماها هستین که در مقابل امنیت کشور خود احساس مسولیت میکنید و در جهت مبارزه با دشمن همه جانبه در میدان و پای کار هستید.

وی با اشاره به مرزی بودن استان کردستان، تاکیید کردند: امروزه مراقبت از مرز فرهنگی از مرز زمینی مهمتر است، زیرا که که دشمنان اسلام و ایران سالهاست دست از حمله زمینی برداشته، و به وسیله جنگ نرم و جنگ فرهنگی برای بی راهه کشاندن جوانان ما به جد پای کار هستند،
بنابرین همه ما خصوصا شماهایی که به عنوان دانشجویان جزو قشر جوان و همیشه در صحنه، آینده مملکت را در دست دارید،لذا باید با هوشیاری و اقتدار در میدان آگاهی و عمل حضور فعال و همه جانبه داشته باشند.

کویستان عبدالحکیمی /کردستان