همزمان با روز شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها اجرا شد:نمایش رادیویی سخنرانی نور به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، الهام خانی خبرنگار و گوینده و کارگردان رادیویی با همکاری جمعی از هنرمندان، نمایش رادیویی کودکانه با عنوان«سخنرانی نور» را منتشر کرد. این نمایش رادیویی با موضوع رفتار تربیتی حضرت زهرا با فرزند خود […]

همزمان با روز شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها اجرا شد:
نمایش رادیویی سخنرانی نور

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، الهام خانی خبرنگار و گوینده و کارگردان رادیویی با همکاری جمعی از هنرمندان، نمایش رادیویی کودکانه با عنوان«سخنرانی نور» را منتشر کرد.

این نمایش رادیویی با موضوع رفتار تربیتی حضرت زهرا با فرزند خود امام حسن(ع) می باشد که به روایت این جریان می پردازد که امام حسن هر روز بعد از بازگشت از مسجد؛سخنرانی پیامبر را جز به جز برای مادر خود، حضرت زهرا(س) تعریف می کرد و حضرت، با اینکه در مجلس سخنرانی پیامبر نبودند همه صحبت های ایشان را برای حضرت علی تعریف می کنند و این برای حضرت علی(ع) سوال می شود که چگونه حضرت زهرا تمام صحبت های پیامبر را می دانند که حضرت می فرمایند: هر روز امام حسن برای ایشان همه سخنرانی را تعریف می کنند و…..
نویسندگی و تهیه کنندگی و کارگردانی این اثر توسط،الهام خانی انجام شده و مهدیه آنتیکی استاد فن بیان و قصه گویی، روایتگری این داستان را برعهده داشته است. و علی شیری ۷ساله گویندگی نقش امام حسن (ع) و محسن بدیهی گویندگی نقش امام علی(ع) و الهام خانی گویندگی نقش حضرت زهرا(س) را برعهده داشته اند.